Skip to main content

Sabun Mandi Yang Kreatif Tak Hengat !!





Kalaulah sabun-sabun di bawah ni boleh dimakan, kan best? :D


Sabun berbentuk biskut oreo


Sabun bentuk Sushi


Bentuk bola mata manusia


 Bentuk set sarapan
 


 Bentuk pizza


 Bentuk pistol


 pistol lagi...


 Bentuk duit kertas


 Mini iPhone


 bentuk roti yang disapu sekaya..


teko aladdin..

sumber: http://arenaphoto.blogspot.com

Comments

  1. bayangkan gosok2 pistol kat badan..hohoho

    ReplyDelete
  2. perghh comel semuanyaa, kalau fyqa beli konfem xpakai, biar dy berkulat haha

    ReplyDelete
  3. eee..sabun bola mata tu macam takut je..
    tapi yang lain macam best..
    nak order sepuluh juta! haha

    ReplyDelete
  4. bentuk roti yg disapu sekaya tu xley tahan skali.. haha.. mmg kreatif laa.. :)

    ReplyDelete
  5. Nak yg roti tu.. Nampak sedap! Kekeke

    ReplyDelete
  6. sabun bentuk porno blom buat ke?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.