Skip to main content

Bilik Tidur Orang JEPUN




Kebanyakan orang muda Jepun tinggal atau tidur di bilik-bilik yang hampir serupa. Bilik-bilik ini akan memberitahu anda bagaimana sifat mereka. Orang Jepun sangat suka akan teknologi, bermain game, dan sudah tentu menggemari watak kartun Mangga-seperti yang terlihat dalam gambar-gambar di bawah ini...

 

Japanese Rooms Seen On www.coolpicturegallery.us
Japanese Rooms Seen On www.coolpicturegallery.us
Japanese Rooms Seen On www.coolpicturegallery.us
Japanese Rooms Seen On www.coolpicturegallery.us
Japanese Rooms Seen On www.coolpicturegallery.us
Japanese Rooms Seen On www.coolpicturegallery.us
Japanese Rooms Seen On www.coolpicturegallery.us
Japanese Rooms Seen On www.coolpicturegallery.us
Japanese Rooms Seen On www.coolpicturegallery.us
Japanese Rooms Seen On www.coolpicturegallery.us
Japanese Rooms Seen On www.coolpicturegallery.us
Japanese Rooms Seen On www.coolpicturegallery.us
Japanese Rooms Seen On www.coolpicturegallery.us
Japanese Rooms Seen On www.coolpicturegallery.us
Japanese Rooms Seen On www.coolpicturegallery.us
Japanese Rooms Seen On www.coolpicturegallery.us
Japanese Rooms Seen On www.coolpicturegallery.us 
Japanese Rooms Seen On www.coolpicturegallery.us
Japanese Rooms Seen On www.coolpicturegallery.us
Japanese Rooms Seen On www.coolpicturegallery.us



source: http://www.coolpicturegallery.us


Comments

  1. pasal screen mesti de lebeh?! =)) part comics tu sama ngan bilik saya!

    ReplyDelete
  2. so besala tu klaw bilik sepah....haha.... org jepun pnya bilik lagi sepah meh....hehe

    ReplyDelete
  3. prsamaan dgn blik org malysia:
    -Bersppah (sorry^^)
    -pnuh dgn komik
    -De lmpu and others..
    *Gadget wlaw rumh brspah ttp gmpk.

    ReplyDelete
  4. Ini bilik untuk otaku ni. paham2 lah Otaku d jepun sngat freak smpai bilik pun jdi bgini. ==

    ReplyDelete
  5. lebeh kurag cam bilek aku jugak.. byk poster anime n komik 3 rak..hehehehehe:) konsider aku ni org jepon jugak la??

    ReplyDelete
  6. arghhh!!!! serabut tengok bilik dorang ni... semak! mesti ada tikus

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktor yang agak dominan dalam menentukan saiz zakar normal adalah faktor genetik. Ini adalah satu faktor penting yang mesti berbeza dari setiap bangsa, keturunan, dan negara secara keseluruhannya.  

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.