Skip to main content

Susukan Binatang Guna Susu Badan Sendiri





Tak terlalu pelik rasanya melihat binatang spesies lain menyusukan binatang dari spesis lain. Contohnya ibu kucing menyusukan anak anjing, ia tak terlalu pelik. Namun kes-kes di bawah ini amat pelik rasanya. Manusia menyusukan binatang? Ia adalah sangat tidak normal.


 
 

Comments

  1. Gile lah...jadi ibu susuan ...wah....takut...

    ReplyDelete
  2. ohh..pelik tapi benar..agaknya haiwan tu adalah anak mereka pada kehidupan lepas kot..huhu..

    ReplyDelete
  3. As Salam,

    bila manusia semakin gila...huhu~

    ReplyDelete
  4. gilalah diorang nih... adoi... biar betoi susukan haiwan.. x ke bahaya tu... hoho...

    ReplyDelete
  5. ????? sunguh pelik... manusia minum susu haiwan dan haiwan pula minum susu manusia hahaha

    ReplyDelete
  6. susu manusia plg terbaik kot kt dunia!

    ReplyDelete
  7. anonymous: susu manusia mmg susu yg terbaik di dunia... tiada bandingannye... tp kalu dah spai bg kat haiwan 2 mmg dah melampau la...

    ReplyDelete
  8. apa salahnya..haiwan pun makhluk ciptaan Allah.,mungkin Allah dtgkn haiwan tu tuk dptkn bhgian dia (susu mnusia)dptlah mnusia ni sdkah dn bksih syg dgn mkhluk Allah yg lain

    ReplyDelete
  9. reiko world : try awak bagi susu badan kt sy....rasanye x pelik kot

    ReplyDelete
  10. reiko world:satu soalan untuk awak,klau manusia bleh minum susu haiwan(lembu)why haiwan x bleh minum susu manusia?

    ReplyDelete
  11. nur fatin:sye setuju dngan awk maybe dieorang ade reason sendiri kite x tau btul x?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktor yang agak dominan dalam menentukan saiz zakar normal adalah faktor genetik. Ini adalah satu faktor penting yang mesti berbeza dari setiap bangsa, keturunan, dan negara secara keseluruhannya.  

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.