Saturday, July 23, 2011

Susukan Binatang Guna Susu Badan Sendiri





Tak terlalu pelik rasanya melihat binatang spesies lain menyusukan binatang dari spesis lain. Contohnya ibu kucing menyusukan anak anjing, ia tak terlalu pelik. Namun kes-kes di bawah ini amat pelik rasanya. Manusia menyusukan binatang? Ia adalah sangat tidak normal.


 
 


Entri-Entri Berkaitan.....

14 comments:

  1. Gile lah...jadi ibu susuan ...wah....takut...

    ReplyDelete
  2. ohh..pelik tapi benar..agaknya haiwan tu adalah anak mereka pada kehidupan lepas kot..huhu..

    ReplyDelete
  3. As Salam,

    bila manusia semakin gila...huhu~

    ReplyDelete
  4. gilalah diorang nih... adoi... biar betoi susukan haiwan.. x ke bahaya tu... hoho...

    ReplyDelete
  5. ????? sunguh pelik... manusia minum susu haiwan dan haiwan pula minum susu manusia hahaha

    ReplyDelete
  6. susu manusia plg terbaik kot kt dunia!

    ReplyDelete
  7. anonymous: susu manusia mmg susu yg terbaik di dunia... tiada bandingannye... tp kalu dah spai bg kat haiwan 2 mmg dah melampau la...

    ReplyDelete
  8. apa salahnya..haiwan pun makhluk ciptaan Allah.,mungkin Allah dtgkn haiwan tu tuk dptkn bhgian dia (susu mnusia)dptlah mnusia ni sdkah dn bksih syg dgn mkhluk Allah yg lain

    ReplyDelete
  9. reiko world : try awak bagi susu badan kt sy....rasanye x pelik kot

    ReplyDelete
  10. reiko world:satu soalan untuk awak,klau manusia bleh minum susu haiwan(lembu)why haiwan x bleh minum susu manusia?

    ReplyDelete
  11. nur fatin:sye setuju dngan awk maybe dieorang ade reason sendiri kite x tau btul x?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails