Skip to main content

Kejam! Isteri Di Pukul Secara Kejam Di Tempat Awam





Hanya kerana si isteri menyuruh si suami pergi mendapatkan permit kerja (mereka pekerja asing), si isteri dipukul secara kejam di tempat awam. Si suami bertegas bahawa mereka hanya memerlukan satu permit kerja, namun isterinya tetap menyatakan bahawa mereka memerlukan dua permit. Setelah berlaku pertikaman lidah, akhirnya si suami memukul isterinya secara kejam, dia disiku, ditumbuk, ditendang, ditampar, ditarik rambut dan diseret hingga beberapa meter.

 Disiku
 
 Ditumbuk

 
 
 Ditampar

 Diseret

Ditendang

Ketakutan jelas terlihat di mata si isteri

sumber: http://www.chinasmack.com

Comments

  1. kejamnya..huhu..dh la kena pukul lepas tu dekat tempat awam plak tu~

    ReplyDelete
  2. kejamnyaaa. dekat mana ni. giler dayus laki ni!

    ReplyDelete
  3. Gila! laki camtu patut dibuang ke laut je~

    ReplyDelete
  4. aih. yg amek gmbr tu leh je tgk. tlg la.

    ReplyDelete
  5. zalim... menganiaya wanita.. dekat negara mana ni?

    ReplyDelete
  6. Dekat Malaysia pun dah berlaku percakaran sepasang suami isteri diperkarangan mahkamah pula tuh :-(

    ReplyDelete
  7. Kesian pempuan tu...

    ReplyDelete
  8. kesiannya..cam zaman jahiliyah plak..
    pompuan dianggap x de nilai..

    ReplyDelete
  9. dasar lelaki dayus!
    lelaki yg pukul perempuan hanya kerana pekara kecil mcm tu adalah lelaki yg x layak dihormati langsung!

    ReplyDelete
  10. Kasihan, kenapalah takde hero yang datang membantu kat situ.

    ReplyDelete
  11. "yg pkul tu dh mmng dyus..tp yg ngok kejadian tu secara live ag dyus..cz xtlong pmpn tu..bdoh..

    ReplyDelete
  12. yg menyakitkan hati lagi ialah isteri tu jugak yg didatangi di malam hari!! perangai mcm celaka!!!

    ReplyDelete
  13. china gov sucks...juz see wt happen to the people of china...being inhuman....another crap n counting from china!!

    ReplyDelete
  14. astagfirullah.. suami macam apa itu.. kejam !!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktor yang agak dominan dalam menentukan saiz zakar normal adalah faktor genetik. Ini adalah satu faktor penting yang mesti berbeza dari setiap bangsa, keturunan, dan negara secara keseluruhannya.  

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.