Skip to main content

(GAMBAR) Aksi Aneh Penerjun Ketika Membuat Terjunan




Gambar-gambar di bawah ini dirakamkan oleh seorang fotografer, Ezra Shaw memaparkan memek muka para penerjun ketika membuat terjunan pada saingan kelayakan terjun papan anjal 3 meter lelaki di Kejohanan FINA World Championship, Shanghai baru-baru ini.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments

  1. hahahahaha kelakr je..hehehe

    ReplyDelete
  2. tak tahan yg mata lalok tu..wahaha

    ReplyDelete
  3. hahahah!!! macam-macam memek muka...

    ade yg mcm nampak hantu, yg mcm bergaduh, yg macam nangis, yg mcm macam-macam lah..!! fun!!

    ReplyDelete
  4. As Salam,

    haha~paling kelakar..sempat lg senyum tgk kamera...sengal giler.

    ReplyDelete
  5. ahahahahaa ni nak tunjuk sukan ni susah ke hape ni. hahahhaa

    ReplyDelete
  6. hahahaahhaha

    lawak lawak
    mcm2 stail je.

    ReplyDelete
  7. diorg ni gayat sbenar'y..
    tp yg no.5 2 comel je..haha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktor yang agak dominan dalam menentukan saiz zakar normal adalah faktor genetik. Ini adalah satu faktor penting yang mesti berbeza dari setiap bangsa, keturunan, dan negara secara keseluruhannya.  

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.