Skip to main content

(GAMBAR) Aksi Aneh Penerjun Ketika Membuat Terjunan




Gambar-gambar di bawah ini dirakamkan oleh seorang fotografer, Ezra Shaw memaparkan memek muka para penerjun ketika membuat terjunan pada saingan kelayakan terjun papan anjal 3 meter lelaki di Kejohanan FINA World Championship, Shanghai baru-baru ini.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments

  1. hahahahaha kelakr je..hehehe

    ReplyDelete
  2. tak tahan yg mata lalok tu..wahaha

    ReplyDelete
  3. hahahah!!! macam-macam memek muka...

    ade yg mcm nampak hantu, yg mcm bergaduh, yg macam nangis, yg mcm macam-macam lah..!! fun!!

    ReplyDelete
  4. As Salam,

    haha~paling kelakar..sempat lg senyum tgk kamera...sengal giler.

    ReplyDelete
  5. ahahahahaa ni nak tunjuk sukan ni susah ke hape ni. hahahhaa

    ReplyDelete
  6. hahahaahhaha

    lawak lawak
    mcm2 stail je.

    ReplyDelete
  7. diorg ni gayat sbenar'y..
    tp yg no.5 2 comel je..haha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.