Monday, July 25, 2011

(GAMBAR) Aksi Aneh Penerjun Ketika Membuat Terjunan




Gambar-gambar di bawah ini dirakamkan oleh seorang fotografer, Ezra Shaw memaparkan memek muka para penerjun ketika membuat terjunan pada saingan kelayakan terjun papan anjal 3 meter lelaki di Kejohanan FINA World Championship, Shanghai baru-baru ini.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Entri-Entri Berkaitan.....

13 comments:

  1. hahahahaha kelakr je..hehehe

    ReplyDelete
  2. tak tahan yg mata lalok tu..wahaha

    ReplyDelete
  3. hahahah!!! macam-macam memek muka...

    ade yg mcm nampak hantu, yg mcm bergaduh, yg macam nangis, yg mcm macam-macam lah..!! fun!!

    ReplyDelete
  4. As Salam,

    haha~paling kelakar..sempat lg senyum tgk kamera...sengal giler.

    ReplyDelete
  5. ahahahahaa ni nak tunjuk sukan ni susah ke hape ni. hahahhaa

    ReplyDelete
  6. hahahaahhaha

    lawak lawak
    mcm2 stail je.

    ReplyDelete
  7. diorg ni gayat sbenar'y..
    tp yg no.5 2 comel je..haha

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails