Skip to main content

Evolusi Pelakon-Pelakon Filem Harry Potter - Dari Kecil Hingga Dewasa





Bagi yang mengikuti siri filem Harry Potter, anda akan dapat melihat barisan pelakonnya; Daniel Radcliffe, Rupert Grint dan Emma Watson (Harry, Ron dan Hermione), membesar di depan mata kita daripada filem pertama mereka sehinggalah sekuel terakhir filem itu yang sedang ditayangkan di seluruh dunia ketika ini. Mereka telah banyak berubah sejak filem pertama pada tahun 2001 dan telah beransur-ansur berubah menjadi orang dewasa sepanjang siri filem itu. Berikut transformasi mereka...

 August 23, 2000

 August 23, 2000

August 23, 2000

November 4, 2001

November 4, 2001

October 25, 2002

November 3, 2002

November 3, 2002

November 3, 2002

May 21, 2004

May 30, 2004

October 25, 2005

November 6, 2005

February 22, 2007

July 9, 2007

February 6, 2009

February 7, 2009

15 November 2010

24 June 2011

12 June 2011

7 July 2011

 10 July 2011


source: http://images.mirror.uk, http://www.monstersandcritics.com, http://www.coolpicturegallery.us

Comments

  1. moralnya...ingatlah kita dah makin lama makin tua ok....

    ReplyDelete
  2. emma watson dlu kecik2 comel gler..

    ReplyDelete
  3. berbeza? memang berbeza! hehe. ktepun buat entry pasal harry potter. ^^

    http://hoyehhoyeh.blogspot.com/2011/07/harry-potter-and-last-one-ada-macam.html

    ReplyDelete
  4. such an amazing st0ry...
    dewunk nie x de acting dlm cte len p0wn kn...

    ReplyDelete
  5. rindu nak tgok harry potter yang first..

    ReplyDelete
  6. mm...sempat bace buku dia y first sampai ke-5 jer..pastu da berenti...lum ader kesempatan lagi nak mnyambung balik...

    ReplyDelete
  7. harry potter pendek r...hahaha

    ReplyDelete
  8. dah besar x blh jdi harry potter dah la..hahaha

    ReplyDelete
  9. miss slumber mcm bodoh je..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktor yang agak dominan dalam menentukan saiz zakar normal adalah faktor genetik. Ini adalah satu faktor penting yang mesti berbeza dari setiap bangsa, keturunan, dan negara secara keseluruhannya.  

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.