Skip to main content

Pose-Pose Yang Akan Membuatkan Anda Kelihatan Kiut-Miut





Khas untuk golongan wanita sahaja...kaum Adam jangan pulak beria nak tiru pose cenggini...kang tak pasal ada yang pengsan..hehe :p


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

sumber: http://arenaphoto.blogspot.com

Comments

  1. haahha..mmg dorg wat kiut sgt especially japan n korean kn..tp ble nengok malay girl kat FB wat camni..adoihh rse cam nk bg pnampor je kn...hahahah pdahal sndri wat gak! =D

    ReplyDelete
  2. @Sizzling Suzai knape yer? adakah sebab malay girl tak cukup kiut scr smulajadi?

    ReplyDelete
  3. alahai chomelnya..
    orang jepun & korea memang pose cam ne pon comel.
    tak kira laki & ppuan.

    ReplyDelete
  4. klu aku buat cmni sila TAMPAR AKU LAJU2. wakaka

    ReplyDelete
  5. japan n korean dah mmg comel, pose camni makin comel jd nya. hoho ^^,,

    ReplyDelete
  6. maun muntah org tgk tulus buat. huhu

    ReplyDelete
  7. comel plastic.boleh la.cube tgk gambar artis korea yg lame2.ya ampun.artis malaysia lagi lawa.

    ReplyDelete
  8. kalo org nye cantik cute, pose cm ne pon org ckp cantik =]

    ReplyDelete
  9. korea & jepun buat comel la. bukan semua muka boleh buat mcm tu

    ReplyDelete
  10. ptt la ramai yg ikut, nmpk comel ekk?hehe

    ReplyDelete
  11. klu kulit putih wat cuit la huhuhu

    ReplyDelete
  12. klu dorg wat comel la..tp klu girl2 Malaysia wat...nak2 pulak muka jawa tulen...eeeeeeeeeeee!

    ReplyDelete
  13. azie rasa azie tak mampu je nak buat cenggini..hahaha

    ReplyDelete
  14. Mereka memang kiut....Nak sorang jadi awek bleh?

    ReplyDelete
  15. adteh.. terasa plak sya ngn entry nie.. hahahak~

    ReplyDelete
  16. kiut la sbb dorang memang chantek..huhu
    already follow u..follow me back :)

    ReplyDelete
  17. hehe..lame bru trbace komen sy tuh harr ni REPLYnyerr encik Billy...aah sbb kte org melayu mmg dh kiiut smulajadi maka xprlu la wat muke senget cenggini nk nmpk comel kn..hehhehe =)))

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.