Skip to main content

Lelaki Memang Miang!





Owh tak semua lelaki macam ni...hanya segelintir jer, kan kan?


 
 
 
 
 
 
 

source: http://girlswallpaperr.blogspot.com, http://unseen-photos.blogspot.com

Comments

  1. lelaki x salah 100 peratus dlm hal ni.wanita brsalah JUGA...

    ReplyDelete
  2. @nawaitoo
    mm..boleh jadi..
    sbb kalu pompuan x pakai sexy2..
    lelaki pun x de la pandang beriya benor..

    ReplyDelete
  3. ahhaha..y pak arab kat stadium tu gler super-imposed SEPESEN JE MUKE dorg ek..haha =D pape pon mmg tu realitinye..nk wat camne =P

    ReplyDelete
  4. "haha..pk arb pun jd xkeruan..

    ReplyDelete
  5. sepatutnye tulis je jantan.. haiwan pown same gak

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.