Skip to main content

Brand-Brand Palsu Yang Bikin Lawak





Rasa kelakar pulak tengok jenama-jenama fake kat bawah ni try nak imitate jenama2 terkenal...kalau tak tengok betul-betul sebelum beli, konfem kena tipu terang-terang.....


Fake and Funny names Brands - See Closely before u buy Seen On www.coolpicturegallery.us
Fake and Funny names Brands - See Closely before u buy Seen On www.coolpicturegallery.usFake and Funny names Brands - See Closely before u buy Seen On www.coolpicturegallery.usFake and Funny names Brands - See Closely before u buy Seen On www.coolpicturegallery.usFake and Funny names Brands - See Closely before u buy Seen On www.coolpicturegallery.usFake and Funny names Brands - See Closely before u buy Seen On www.coolpicturegallery.usFake and Funny names Brands - See Closely before u buy Seen On www.coolpicturegallery.usFake and Funny names Brands - See Closely before u buy Seen On www.coolpicturegallery.usFake and Funny names Brands - See Closely before u buy Seen On www.coolpicturegallery.us
Fake and Funny names Brands - See Closely before u buy Seen On www.coolpicturegallery.usFake and Funny names Brands - See Closely before u buy Seen On www.coolpicturegallery.usFake and Funny names Brands - See Closely before u buy Seen On www.coolpicturegallery.usFake and Funny names Brands - See Closely before u buy Seen On www.coolpicturegallery.usFake and Funny names Brands - See Closely before u buy Seen On www.coolpicturegallery.usFake and Funny names Brands - See Closely before u buy Seen On www.coolpicturegallery.usFake and Funny names Brands - See Closely before u buy Seen On www.coolpicturegallery.usFake and Funny names Brands - See Closely before u buy Seen On www.coolpicturegallery.us

Comments

  1. SAMSING...hahaha...dulu aku penah gak tgk jenama SUMSANG..huhu, wtf!!

    ReplyDelete
  2. haha..kelakar...yng 1st tu naseb baek samsung jadik samsing..kalo samseng lagi teruk...

    ReplyDelete
  3. kehkehkeh..sempat lagi panter tu ngisap rokok...

    APA??IPAD FREE DARI MAYBANK

    ReplyDelete
  4. Hey nice post^^. Feel free to learn Korean at our blog. Check out our latest post : Questions Structure

    ReplyDelete
  5. briotney spears,,,hahhaa

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktor yang agak dominan dalam menentukan saiz zakar normal adalah faktor genetik. Ini adalah satu faktor penting yang mesti berbeza dari setiap bangsa, keturunan, dan negara secara keseluruhannya.  

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.