Wednesday, May 11, 2011

Gambar Kris Dayanti Sebelum dan Selepas Plastik Surgery





Ditanya mengenai rahsia kecantikan ketika usia mencecah 36 tahun, Krisdayanti tidak menafikan ia disumbangkan oleh kemahiran pakar bedah tertentu. Menurut isteri Raul Lemos itu, setiap wanita memang ingin sentiasa kelihatan cantik.

Justeru, katanya, tidak ada salahnya jika dia membelanjakan sejumlah wang besar bagi mendapatkan rawatan khusus menjaga penampilan dirinya. "Cuma saya tak mahu mempertaruhkan nasib di tangan doktor murahan,” katanya.


Krisdayanti yang baru-baru ini mencetuskan kontroversi kerana mengaku hamil sebelum nikah berkata, jika perlu mengeluarkan wang yang banyak, ia bukan masalah.

“Asalkan hasilnya maksimum,” katanya. Bekas isteri Anang Hermansyah itu berkata, kecuaian selalu menyebabkan seseorang yang ingin kelihatan cantik berdepan masalah.

Katanya, tanpa pemilihan teliti, mungkin seseorang itu dirawat doktor kurang berpengalaman sehingga ada yang membawa maut. “Misalnya, implan payu dara pecah,” katanya.


Ini gambar beliau sebelum pembedahan plastik:

 
 


Ini pula gambar beliau selepas pembedahan plastik:

 Cuba lihat di bahagian hidung dan bibir, memang berbeza



Kata Krisdayanti, dia menjalani pembedahan kecantikan di negara jiran walaupun kos pembiayaannya tinggi. 

Namun, katanya, dia berpuas hati kerana kesan pembedahan itu sesuai seperti diinginkan. Walaupun mahal, katanya, pusat perubatan dan kakitangan yang mengendalikan pembedahan itu boleh dipertanggungjawabkan jika berlaku sesuatu tidak diingini.

“Justeru, pembedahan kecantikan bukan sesuatu yang perlu ditakuti asalkan ia dilakukan pakar atau kita mengubah jantina menjadi lelaki,” katanya.


sumber: harian metro, http://ristizona.blogspot.com, http://forum.vivanews.com, http://rimafauzi.com/

Entri-Entri Berkaitan.....

19 comments:

  1. sblm: Tak cantek lgsg.
    Slps: Sgt cantek.

    Tp mengubah ciptaan tuhan adalah haram. jd???????????????

    ReplyDelete
  2. “Justeru, pembedahan kecantikan bukan sesuatu yang perlu ditakuti asalkan ia dilakukan pakar atau kita mengubah jantina menjadi lelaki,”

    fatwa mana dia pakai ni? hurm...

    ReplyDelete
  3. Subhanallah memang cantek. Tapi apelah guna mengundang murka Allah. Kan mengubah ciptaan Allah tu berdosa besar?

    --> Tips Menghadapi Cuaca Panas

    ReplyDelete
  4. ya Allah... semoga kita semua dijauhkan dari perkara2 macam ni..

    sesungguhnya, mengubah ciptaan Allah adalah antara perkara yg dilaknat oleh Allah...

    nauzubillah...

    ReplyDelete
  5. eiiii.. cntik...tp bedose la.. buat pe kan

    ReplyDelete
  6. dia memang cantik tapi sayang nya cantiknya itu plastik.

    ReplyDelete
  7. Tidak bersyukur di dunia akibatnya menyesal di akhirat..

    ReplyDelete
  8. dah agak dahh.. mesti dia bedah...rupenye betul...

    ReplyDelete
  9. mana boleh ubah ciptaan Tuhan kecuali ada kecacatan @ darurat ... terpulanglah antara dia dgn Tuhan kan...

    ReplyDelete
  10. "lw kutkn xcntk cngt pun..huhu..tu yg dy wt pmbdhn plstik..xtw bsyukur..

    ReplyDelete
  11. Benci gila dgn kris ni. mcm xde agama

    ReplyDelete
  12. Sebelum bedah xcantik, lepas bedah pon xcantik gak. Siti Nurhaliza jgk yg cantik asli dari dulu sampai skrg, xpayah nak bedah2 bagai..

    ReplyDelete
  13. sebelum dan yang sudah sama-sama cantik hee..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails