Skip to main content

Perabot-Perabot Paling Erotik!





Kat bawah ni ada beberapa design perabot yang kurang manis untuk diletakkan di rumah anda terutama sekali sekiranya anda mempunyai anak-anak kecil yang masih membesar. Walaupun dah besar dan matang sekalipun, adalah tidak manis juga anda meletakkan perabot-perabot ini dirumah kerana mungkin ada yang akan menganggap anda gila s*k* atau lebih parah ada yang menganggap anda tidak betul (mereng). Jadi, cuci mata jelah ye...


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

sumber: terselubung.blogspot.com

Comments

  1. owho...dunia sekarang macam2 diorang reka.. pelik2 plak tu..mmg xseswai untuk rumah2 yang ada budak kecik..pengaruh xelok.. ^_^

    ReplyDelete
  2. fuhhhh.. speachless~ (smbil buat mke heran)

    ReplyDelete
  3. gulp....taw r seni..tp mcm x sesuai jer kan

    ReplyDelete
  4. syg...mengekspotasikan tubuh badan wanita sebagai bahan pameran

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktor yang agak dominan dalam menentukan saiz zakar normal adalah faktor genetik. Ini adalah satu faktor penting yang mesti berbeza dari setiap bangsa, keturunan, dan negara secara keseluruhannya.  

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.