Monday, April 25, 2011

Perabot-Perabot Paling Erotik!





Kat bawah ni ada beberapa design perabot yang kurang manis untuk diletakkan di rumah anda terutama sekali sekiranya anda mempunyai anak-anak kecil yang masih membesar. Walaupun dah besar dan matang sekalipun, adalah tidak manis juga anda meletakkan perabot-perabot ini dirumah kerana mungkin ada yang akan menganggap anda gila s*k* atau lebih parah ada yang menganggap anda tidak betul (mereng). Jadi, cuci mata jelah ye...


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

sumber: terselubung.blogspot.com

Entri-Entri Berkaitan.....

6 comments:

  1. owho...dunia sekarang macam2 diorang reka.. pelik2 plak tu..mmg xseswai untuk rumah2 yang ada budak kecik..pengaruh xelok.. ^_^

    ReplyDelete
  2. fuhhhh.. speachless~ (smbil buat mke heran)

    ReplyDelete
  3. gulp....taw r seni..tp mcm x sesuai jer kan

    ReplyDelete
  4. syg...mengekspotasikan tubuh badan wanita sebagai bahan pameran

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails