Saturday, April 23, 2011

Menu Pelik: Hidangan Kepala Manusia di Sebuah Restoren Thailand





Tajuk dekat atas tu propa semata-mata. Bukan anggota badan manusia yang dihidangkan...namun menu di restoren ini tetap scary dan mengerikan! Apa menunya?

Inilah dia...roti berbentuk kepala manusia...OMG!


 


Lihat bagaimana seorang chef sedang menyiapkan 'kepala manusia' ini.....

 


Oh, bukan itu sahaja...turut dihidangkan adalah bahagian-bahagian lain 'anggota badan manusia'

 
 
 
 
 
 


Agak-agaknya, berani tak korang makan roti ni?Berselera tak? Hehe..


Sedikit info:
  • Kittiwat's bakery ini diasaskan oleh Kittiwat Unarrom
  • Sekiranya anda berhasrat untuk merasai roti berbentuk badan manusia ini, lupakan saja hasrat itu kerana kedai ini hanya menjual roti biasa kepada pelanggannya. 
  • Buat masa sekarang hanya roti biasa yang dijual kepada pelanggannya, manakala roti berbentuk anggota manusia ini hanya dipamerkan. Namun pemiliknya mempunyai perancangan untuk menjual roti berbentuk anggota manusia ini pada masa hadapan.
  • Sejak dibuka pada 2006, kedai ini menjadi salah satu destinasi pelancongan yang popular di Thailand.

source: http://www.odditycentral.com, http://inventorspot.com



Entri-Entri Berkaitan.....

15 comments:

  1. mcm sedap jer..hahaha dlm citer wrong turn plak makn kaki kepala dn anggota bdn manusia

    ReplyDelete
  2. xpe la.. kreatif cm mne pon dy wt ttap la xberselera nk mkan.. tgk pon dh kmbang tekak.. nk mkan pe tah lg.. rse mcm canibal pon hado~~

    jemput singgah ANASAURUS :)

    ReplyDelete
  3. nak muntah.. blom sempat makan, dah muntah dulu.. baik jangan jual, nanti x laku kedai die. orang asyik muntah dpn kedai..hahah

    ReplyDelete
  4. pelik2 la..geli tgk..
    ish camne la dorang leh terpikir nk buat hidangan camni..loya la..tgk pn xada selera.. :)

    ReplyDelete
  5. tobat x mkn roti cm2..ishh tgk pon xlalu

    ReplyDelete
  6. Pasal ler buat roti muka hodoh nih. Menakot kn org nk bli jerk. Baik wat muka org yg cun2. Mesti lg ramai bli...huhu

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. eee...x berselera nk mkn & x kan mkn...
    rasenye org yang boley mkn ni org y kurang abnormal la..

    ReplyDelete
  9. Uewrrrrrkkkkkkkkkkk...termuntah aku NgAh sarapan.....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails