Tuesday, April 19, 2011

Lelaki Ini Berubah Menjadi Wanita Cantik dan Jelita



Amat menakjubkan bila mana terapi hormon selama 13 bulan boleh merubah diri anda. Pengambilan hormon ini merupakan sebahagian daripada proses yang perlu dilakukan sebelum pembedahan pertukaran jantina dilakukan. Ini bagi membolehkan 'tubuh' benar-benar bersedia menerima sebarang perubahan kelak. Lelaki ini telah membuat keputusan untuk mengubah jantinanya. Di bawah ini anda akan melihat perubahan lelaki ini sepanjang tempoh itu.











































source: http://www.lazypalace.com

Entri-Entri Berkaitan.....

13 comments:

  1. pergh...ckup sethn mmg mcm perempuan..pdhal jd lelaki pun dah ckup smart mat/minah saleh ni..knapa la lelaki 'kacak' selalu nk jd pompuan...nnauzubillah..

    ReplyDelete
  2. gila la.. tu bukan awek die ke? asal nak jd pompuan gak? lol

    ReplyDelete
  3. biar betik..dh muka cam awek dia dh

    errrrrr

    yg tu awek dia ka?
    muka cam sama :p

    ReplyDelete
  4. giler ah.mmg mcm pompuan kot.siap ada. ______ ag lah.aduhh~

    ReplyDelete
  5. die jd laki dh ckp ensem dh kot.walopon x ensem mne tp ok la 2.nk gk tuka2.ish

    ReplyDelete
  6. blog panas....

    htp://sway2u.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. suka2x dia je.. baik dia jd lelaki lgi hnsem ak tgok.. tp ...jd prmpuan pun ap kurg nya .. haha.. dunia2x,,

    ReplyDelete
  8. "bengong gknye..jd llki kn ok..yg nk jd pmpm tu pehl..tp mmng cntk r..huhu..yg llki jngn tru ye..dose tu..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails