Sunday, April 3, 2011

Artis Hollywood Sebelum dan Selepas Buat Pembedahan Hidung




Di bawah ni ada gambar sekitar 35 orang artis Hollywood yang diketahui/ditangkap telah melakukan pembedahan untuk  me-repair hidung mereka. Dalam banyak-banyak hidung, hidung sape paling cantik agaknya? 


Paris Hilton



Blake Lively


Zac Efron



Winona Ryder



Victoria Beckham



Tyra Banks



Scarlett Johansson



Sarah Jessica Parker



Salma Hayek



Tom Cruise



Megan Fox



Keira Knightley



Kate Beckinsale



Kate Winslet



Julia Roberts



Jennifer Lopez



Jessica Biel



Jessica Alba



Jennifer Aniston



Janet Jackson



Halle Berry



Gwyneth Paltrow



Gwen Stefani



Demi Moore



Christina Aguilera



Katie Holmes



Jennifer Connelly



Catherine Zeta-Jones



Cameron Diaz



Britney Spears



Beyonce Knowles



Ashton Kutcher



Ashlee Simpson



Alicia Keys



La Toya Jackson
 


p/s:  rasanya hidung Jennifer Lopez paling cantik, kan3...?



Entri-Entri Berkaitan.....

12 comments:

  1. terkejut wyna tgk yg last skali tu..haha~

    ReplyDelete
  2. Wow! Scary..but if i have to choose the most pretty nose,i vote for Beyonce..^^

    ReplyDelete
  3. sy bersyukur ngan idung ori sy..;)

    ReplyDelete
  4. apsal yg last tue ?? errr -___-

    ReplyDelete
  5. @Wyna Nubies bygkan bape kali pembedahan dia kena buat nak dpt hasil cm tu...last2 nmpk scary.haha

    ReplyDelete
  6. @Wedelia Ryo kind of agree..but en Billy like jlo more..hee~

    ReplyDelete
  7. tulus pun nak buat jugaklah. hehehe

    ReplyDelete
  8. dah satu keje plak aku nak tgk hidung orang je nih... haha

    ReplyDelete
  9. YANG LAST SEKALI TU CAM HANTU.HUHUHU...APE MENDE TAH.MUKE DAH LAWA.OWH YER.BILE DA TANGOK GINI SBENANRYER, DIORANG NEH BUKAN CANTIK TULEN.SEMUA PLASTIK.HOHO.....

    ReplyDelete
  10. cantik pn x gna gk , smua plastik.. eish.. mereka smua ni LIAR!!

    ReplyDelete
  11. "yg pling xcntk la toya jckson kn..kn..yg len sume ok..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails