Skip to main content

Artis Hollywood Sebelum dan Selepas Buat Pembedahan Hidung




Di bawah ni ada gambar sekitar 35 orang artis Hollywood yang diketahui/ditangkap telah melakukan pembedahan untuk  me-repair hidung mereka. Dalam banyak-banyak hidung, hidung sape paling cantik agaknya? 


Paris Hilton



Blake Lively


Zac Efron



Winona Ryder



Victoria Beckham



Tyra Banks



Scarlett Johansson



Sarah Jessica Parker



Salma Hayek



Tom Cruise



Megan Fox



Keira Knightley



Kate Beckinsale



Kate Winslet



Julia Roberts



Jennifer Lopez



Jessica Biel



Jessica Alba



Jennifer Aniston



Janet Jackson



Halle Berry



Gwyneth Paltrow



Gwen Stefani



Demi Moore



Christina Aguilera



Katie Holmes



Jennifer Connelly



Catherine Zeta-Jones



Cameron Diaz



Britney Spears



Beyonce Knowles



Ashton Kutcher



Ashlee Simpson



Alicia Keys



La Toya Jackson
 


p/s:  rasanya hidung Jennifer Lopez paling cantik, kan3...?


Comments

  1. terkejut wyna tgk yg last skali tu..haha~

    ReplyDelete
  2. Wow! Scary..but if i have to choose the most pretty nose,i vote for Beyonce..^^

    ReplyDelete
  3. sy bersyukur ngan idung ori sy..;)

    ReplyDelete
  4. apsal yg last tue ?? errr -___-

    ReplyDelete
  5. @Wyna Nubies bygkan bape kali pembedahan dia kena buat nak dpt hasil cm tu...last2 nmpk scary.haha

    ReplyDelete
  6. @Wedelia Ryo kind of agree..but en Billy like jlo more..hee~

    ReplyDelete
  7. tulus pun nak buat jugaklah. hehehe

    ReplyDelete
  8. dah satu keje plak aku nak tgk hidung orang je nih... haha

    ReplyDelete
  9. YANG LAST SEKALI TU CAM HANTU.HUHUHU...APE MENDE TAH.MUKE DAH LAWA.OWH YER.BILE DA TANGOK GINI SBENANRYER, DIORANG NEH BUKAN CANTIK TULEN.SEMUA PLASTIK.HOHO.....

    ReplyDelete
  10. cantik pn x gna gk , smua plastik.. eish.. mereka smua ni LIAR!!

    ReplyDelete
  11. "yg pling xcntk la toya jckson kn..kn..yg len sume ok..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.