Skip to main content

15 Cara Mengikat Tali Kasut Snikers

  Selama ini yang en Billy tahu hanya dua cara saja; satu ikat selang (pic H), dan satu lagi ikat tangga. Tak sangka pulak rupa-rupanya ada banyak cara untuk mengikat tali kasut. Lepas ni boleh le mencuba stail-stail terbaru ni..huhu!

 




Sebenarnya apa yang anda lihat di atas baru sebahagian saja kerana terdapat keseluruhan 35 cara lain untuk mengikat tali kasut. Untuk lebih lanjut, anda boleh klik kat sini.


Comments

  1. wah byk nye cara ikat tali kasut..
    sy thu 3cara je..tu pn yg mudah2 je..hehe
    leh bljr ni.. :D

    ReplyDelete
  2. fufufh~ nk blaja ni pn da stu cite.. haha~

    ReplyDelete
  3. nice2..tau buat M jer..nk reblog bleh ?

    ReplyDelete
  4. @Ahtool Izzra tau buat M jer..gile mantap! hehe...silakan reblog. no hal..

    ReplyDelete
  5. yg M abang sy pernah wat waktu sekolah
    bila saya suh d wat tuk saya
    d cakap
    wat la sendiri..xpatut tul...

    ReplyDelete
  6. ak pun.. biasa buat jenis H je

    ReplyDelete
  7. memang sesuai entry nie utk aku yang suke pakai kasut nie. ((:

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.