Friday, March 18, 2011

The Power of Make-up; Biar Betol?



Biar betul gambar amoi di bawah ni kesan daripada mekap? Ke kesan daripada pembedahan plastik? Ataupun memang mata dia besar sebelah secara semulajadi? 

Haha, itulah soalan-soalan yang berlegar di kepala hotak encik Billy bila melihat gambar di bawah ini. Kalau betul ini kesan mekap..wah...memang gila kentang hebat la jurumekap tu!



Entri-Entri Berkaitan.....

11 comments:

  1. pak hodoh tl yang belah kiri tu! ahahaha

    ReplyDelete
  2. HEHE...sgt comel mate belah kanan 2 ye...
    bulat2

    ReplyDelete
  3. ish xlawanyeee yg part kanan tu heeeee :P

    ReplyDelete
  4. ini pembedahan plstik untuk bsarkn mta.pstu bru die make up... =)

    ReplyDelete
  5. hahahhaha..tabole blah...
    kalau aku yg dimakeup lah..kompom kalah aihwtya rai la agakya!!

    ReplyDelete
  6. wah..mata yg sepet pon jadi luas..mcm plastic sgery lak..hoho

    http://izatulqisteena.blogspot.com/2011/03/entry-nie-pentingtapi-xde-tajuk-yerhihi.html

    ReplyDelete
  7. Dia pakai lens ygbesarkan anak mata.ala2 komik tu..tu yg jd lawa tmbah bulu mater rozita cek wan..

    ReplyDelete
  8. Eh3....susah nk pcaye popuan korea ni.byak tipu.

    ReplyDelete
  9. inilah transformasi kecantikkan...tapi ada gak yg mekap x cantik...jadi makin burok pon ada...gara2 mekap syok seniri...main letak je..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails