Skip to main content

Ilusi Optik (15)- Ini Bukannya Apa Yang Anda Bayangkan!




Keseronokan bermain dengan ilusi optik kini kembali lagi. Kali ini apa kata korang cuba teka; apa gambar kat bawah ni? 

 

 Jawapannya? Kat bawah sini........
.
.
.
.
.
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 Ataupun secara lebih jelas lagi, inilah dia....
 .
 .



Sejujurnya, apa yang korang fikir pasal gambar ni at first? 



Comments

  1. Mula2 aku memang fkir gambar pmpuan bogel, bila diamati betul2 yakin sangat bukan coz gambar tu tak ada pusat... hehehe...

    ReplyDelete
  2. @LennMommaChubby woh, naseb baik mata momma terang ye..haha

    ReplyDelete
  3. hahahahahah ilusi sungguh! tertipu acik ar...

    ReplyDelete
  4. x boleh blah..btw...interesting!

    ReplyDelete
  5. jahat betol gambar tu! saje nk buat org panik!

    ReplyDelete
  6. nampak macam kaki dan betis pun ada juga rupanya lengan seorang lelaki..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.