Saturday, March 5, 2011

Ilusi Optik (15)- Ini Bukannya Apa Yang Anda Bayangkan!




Keseronokan bermain dengan ilusi optik kini kembali lagi. Kali ini apa kata korang cuba teka; apa gambar kat bawah ni? 

 

 Jawapannya? Kat bawah sini........
.
.
.
.
.
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 Ataupun secara lebih jelas lagi, inilah dia....
 .
 .



Sejujurnya, apa yang korang fikir pasal gambar ni at first? 




Entri-Entri Berkaitan.....

9 comments:

  1. Mula2 aku memang fkir gambar pmpuan bogel, bila diamati betul2 yakin sangat bukan coz gambar tu tak ada pusat... hehehe...

    ReplyDelete
  2. @LennMommaChubby woh, naseb baik mata momma terang ye..haha

    ReplyDelete
  3. hahahahahah ilusi sungguh! tertipu acik ar...

    ReplyDelete
  4. x boleh blah..btw...interesting!

    ReplyDelete
  5. jahat betol gambar tu! saje nk buat org panik!

    ReplyDelete
  6. nampak macam kaki dan betis pun ada juga rupanya lengan seorang lelaki..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails