Tuesday, February 8, 2011

Pemilik Zakar Terpanjang di Dunia, Gagal Dalam Percintaan


Fakta Ringkas: 
  • Nama: Jonah Cardeli Falcon 
  • Lelaki ini memiliki zakar terpanjang di dunia dengan panjang 13cm pada keadaan normal dan 29cm pada keadaan ereksi.
  

Info selanjutnya: 

Jika dibandingkan dengan ukuran zakar kebanyakan lelaki normal iaitu antara 12-20cm, maka wajarlah jika lelaki yang mempunyai nama penuh Jonah Cardeli Falcon ini diiktiraf sebagai lelaki dengan zakar terpanjang di dunia.

Jonah Cardeli Falcon yang lahir pada tanggal 29 Julai 1970 ini juga merupakan seorang pelakon Hollywood dan beberapa kali pernah mengacarakan acara talk show di televisyen. Beberapa filem komedi pun pernah dia bintangi. Tetapi anehnya dengan gelaran sebagai lelaki dengan zakar terpanjang ini tidak membuat dia berasa megah dan mudah mendapatkan wanita untuk dijadikan teman wanita.


Dia mengatakan sudah 12 tahun tidak mempunyai kekasih. Penyebab utamanya adalah kerana ukuran zakarnya yang terlalu besar dan panjang hingga membuat para gadis takut untuk mempunyai hubungan dengannya.

“Mempunyai zakar  terbesar di dunia bukanlah perkara yang harus disyukuri, malah  perkara ini meyebabkan saya berada dalam kesepian dan selalu bersendirian. Kerana tidak ada wanita yang mahu dengan lelaki berpenis terlalu besar dan terlalu panjang dari ukuran normal.” ujar Jonah Cardeli Falcon yang kini hidup bersama ibunya dan sudah 12 tahun tidak mempunyai teman wanita.

“Ketika saya bertemu dengan setiap orang, mereka tidak selalu melihat mata saya ketika berbual, sebaliknya apa yang mereka lihat adalah ke arah seluar dalam saya” tambah Jonah seperti dipetik MayPesbuk dari News Softpedia.
“Entah mereka kagum, atau mereka hairan atau berasa aneh dengan sebuah tonjolan yang amat besar ketika saya memakai seluar dalam apapun” tambah Jonah.

Adalah tidak menghairankan, dengan zakar sebesar itu sangat susah jika memakai seluar dalam. “Hal ini menjadi masalah yang serius yang saya alami sejak saya masih kecil. Sekarang saya hanya mencari seorang wanita yang mahu menerima saya seadanya, bukan mereka yang menganggap saya  seorang yang sex -maniac dengan zakar sebesar ini”. cerita Jonah tentang keinginannya.

Walaupun menurut beberapa wanita, lelaki dengan penis yang besar dan panjang boleh memuaskan hasrat seks mereka di atas ranjang, namun keadaan itu tidak berlaku buat Jonah. Kasihan memang kasihan...alahai, dah nasib badan!!

sumber: http://kusumakomp.wordpress.com

Entri-Entri Berkaitan.....

23 comments:

  1. @rj Etika haha..blom lg, ni baru sikit, baru 18s bukan 18sx lg..hehe

    ReplyDelete
  2. haha..wadehek..

    sedey cite dya..haha..

    ReplyDelete
  3. aik? rj etika pon baca billy info? kekekekekekke..... ehem3

    ReplyDelete
  4. Billy..tolong aku carikan alamat dia..nak cari dia lah..nak berguru..heheheheh...

    ReplyDelete
  5. aku pun nak macam abadi romeo cakap...kah333

    ReplyDelete
  6. @Hashira Yusoff ni bacaan utk lelaki..tp kalu girls nk bca pun x kesah...sharing is sexy! hehe

    ReplyDelete
  7. @abadi romeo okeh..nt kalu jumpak aku post kt sini ea..hee~

    ReplyDelete
  8. nk ngorat dia ni lah..innocent sgt..hahaha

    ReplyDelete
  9. tak bersyukur plak die ckp..
    kalau pakai seluar ketat memang la berbonjol.. pakai la suar longgar..
    kurang bijak die ni

    ReplyDelete
  10. uishh biar toll... aku nye 10cm je

    ReplyDelete
  11. kalau panjang sikit tu tak per arh
    ni panjang sangat, tp lebih baik dari pendek sangat, haha, lagi la tak puas
    tapi mamat ni okey, ada pakej, dah le hensem, tuff, & panjanggg

    http://img97.imageshack.us/img97/9633/2yguyssuck2.jpg

    ReplyDelete
  12. CIS,HOK AKU PANJANG LAGI BOLEH WT GALAH hahahahaha

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails