Tuesday, February 8, 2011

Ibu Muda 11 Tahun Dari Bulgaria



Dia baru berusia 11 tahun. Suaminya 19 tahun. 10 bulan sebelum itu, si lelaki ini telah menyelamatkan perempuan kecil ini daripada perbuatan jahat sekumpulan lelaki di taman permainan. Mereka jatuh cinta selepas itu dan perempuan kecil ini mengandung seminggu kemudian setelah melakukan seks secara sukarela.

 

Lelaki itu yakin budak perempuan itu sudah berusia 15 tahun, sebaliknya dia baru sahaja berusia 11 tahun. Sedangkan, melakukan seks dengan budak perempuan di bawah usia 15 tahun adalah satu kesalahan di Bulgaria. Kini, lelaki itu dipenjarakan selama 6 tahun dan ibu muda itu pula terpaksa berhenti sekolah.

 
 
 
 
 

sumber: http://www.lazypalace.com

Entri-Entri Berkaitan.....

28 comments:

  1. darjah 5. haha muda gile tp muka nmpk matured.

    ReplyDelete
  2. bestlah cik billy punya info....huhu

    ReplyDelete
  3. WOHO.....mude nye da jd ibu..ayoooobbbbb
    huhu...

    ReplyDelete
  4. mude sgt kot... tp nmpk matured..

    ReplyDelete
  5. tu die..kenal baru seminggu dah buat benda tu..x smpai setahun da dpt anak..hebat2

    ReplyDelete
  6. dat girl x salah..dia mentah lg, xtahu apa2..laki tu yg salah..kalu dia x ajar, x pujuk, tadaknya dat girl nk buat benda tu..alahai, lelaki..lelaki!!

    ReplyDelete
  7. sendiri buat sendiri tanggung.

    tp kalau pasangan perempuan tu nak tanggung kenapa la disumbatkan dlm penjara. x pasal2 baby tu xde ayah bertahun2..

    ReplyDelete
  8. duhh , baru 11 tahun ? adehh , nak pitam*

    ReplyDelete
  9. haha.. 11? ish3.... ni la akhir zaman

    ReplyDelete
  10. @sweatypinky hmm..xleh salahkn laki tu 100%..pmpuan tu pun sama naik jugak walupun budak2 lg

    ReplyDelete
  11. @Nadhirah-chan hehe..bayangkn nt, beza umo mak ngn anak 11 taun jer..hoho *nak pitam gak*

    ReplyDelete
  12. ish...sgt la muda..huhu..tpi dia nmpk dewasa la..

    ReplyDelete
  13. 'no..i dont want anymore children..one is enough'..ayat cam terseka je...hehehe~

    ReplyDelete
  14. @cik ciput gen org2 kt sna mmg camtu kot..kecik2 lg da nmpk matured

    ReplyDelete
  15. billy pn jgn la kwen lewat2..nti xde la jauh beza umo anak ngn ayah...hee~~

    ReplyDelete
  16. jangan la penjarakan ayah die....t takde ayah sape nak tanggung bini die?ades.plek plek la

    ReplyDelete
  17. kat sana seks atas dasar cinta xsalah.. yg salah ialah seks dgn budak bawah umur.. laki tu just xtau budak pompuan tu baru berusia 1 tahun sb nampak matang sgt2

    ReplyDelete
  18. mudanya... tapi muka dia tak nampak macam 11 tahun pon.. hehe

    ReplyDelete
  19. "dh r msih mde..ad ank lk tu..lk tu suaminya kne pnjara..cmne r dk pmpn tu ngn bby tu..ciannye..tp dk pmpn tu nmpk mtg dr usianye..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails