Skip to main content

Bila Orang Kaya Arab Buat Kenduri

Terbeliak mata Encik Billy bila tengok gambar-gambar kat bawah ni. Gila banyak makanan dia! Hmm..kenduri apa lah agaknya nie? Kenduri kawenkah? Tak kan jemput 1 daerah/negeri kot?

Tengok tu, besarnya kawah! Berapa lori daging agaknya diorg taruk tu?


Sorang amik satu tangkai..

Heaven sungguh pak2 arab tu

Gila! Ni talam saiz berapa ni?

Comments

  1. jgn kata encik billy je yg terbeliak..nurul tengok pon da nak terkeluar bijik mata~huhuhu

    ReplyDelete
  2. rumah terbuka kot..org arab mmg suka kongsi mknan dan dorg mkn dlm talam..

    ReplyDelete
  3. ape y kt dlm talam pling last 2..

    ReplyDelete
  4. tulus sweet: hehe :p

    nurul lalala: uhu, ni lg dasyat smpy nk tekeluar bijik mata :)

    ReplyDelete
  5. puteri: mgkin la kot...x tau sgt culture org2 arab ni. tenkiu berkongsi

    sizu: nmpk cam nasik beriani kn

    ReplyDelete
  6. wallawehhhhh...giler ahhh...tp org arb mmg mcm ni, diorg sgt pemurah, suka bg2 makanan...

    ReplyDelete
  7. mimiekucayang: xsemua org arab cmtue, kt kampus en. billy, org2 arab sangatlah kurg ajar. tp xsemua la.sesetengah je

    ReplyDelete
  8. org arab makan banyak..seyes..~kuat mkn..huhuhu

    ReplyDelete
  9. ini makanan untuk orang kenamaan diraja arab saudi... itu kan raja Abdullah...

    ReplyDelete
  10. gulp..... speechless

    ReplyDelete
  11. org arab mmg kuat mkn, suka mkn, x kedekut mkn dan mknan adalah heaven jika anda ke sana. dulu bos sya arab dan saya pun jd gemuk sbb tiap2 ari mkn bnyk!

    ReplyDelete
  12. seharusnya begitu,jadi satu kampung pasti kenyang semua

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.