Skip to main content

Seluar Dalam Ratu Elizabeth II Bakal Dilelong

Jika yang menggunakannya orang biasa, pasti sepender ini takkan ada yang mahu, malah konfem dibuang macam tu je!

Tapi bagaimana pula jika spender ini pernah dipakai oleh Ratu Elizabeth II, ada yang teringin ke? Jika jawapan anda ya, maka ini berita baik untuk anda! Spender ini bakal dilelong oleh pemiliknya tidak lama lagi. 
Opss, pemiliknya bukan Ratu Elizabeth ttp milik seorang lelaki yang mencurinya dalam sebuah pesawat yang dinaiki oleh ratu tersebut

Anda hanya memerlukan sekitar RM 30-40 ribu sahaja untuk memilikinya!

Comments

  1. tunggu superman beli..buat tambah koleksi..heee..

    ReplyDelete
  2. perghhhhhhhhhhhh xmuat kalo x aku beli hahahahhahhahahhahahahah

    ReplyDelete
  3. hahahaha
    pelik betul
    benda2 cmnih pun ad org nk beli xD

    ReplyDelete
  4. haha...buat pe duk bli mahai2... yg murah ada.. lg pun bekas org x kire la ratu ke..pengotor..

    ReplyDelete
  5. buat apa habis duit beli seluar dalam sampai beribu-ribu. heee

    ReplyDelete
  6. nak tahu jgak sape pembeli dia tuh..ahaha

    ReplyDelete
  7. Encik MT ingat,nak juai gak lar spender Encik MT nie...ada sesapa nak beli tak? hahaha!

    ReplyDelete
  8. even bekas ratu pun, still rasa kotor!

    ReplyDelete
  9. agak2 seluar dalam ni bertatahkan berlian tak? huhu

    ReplyDelete
  10. Mata Hati: xde kot.kalu ada berlian harga dia jd berjuta-juta pound rasanya.hehe

    ReplyDelete
  11. Tak kisah sapa pakai spender tu. Geli deerr. Tak hingin.. ahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.