Tuesday, December 7, 2010

Seluar Dalam Ratu Elizabeth II Bakal Dilelong

Jika yang menggunakannya orang biasa, pasti sepender ini takkan ada yang mahu, malah konfem dibuang macam tu je!

Tapi bagaimana pula jika spender ini pernah dipakai oleh Ratu Elizabeth II, ada yang teringin ke? Jika jawapan anda ya, maka ini berita baik untuk anda! Spender ini bakal dilelong oleh pemiliknya tidak lama lagi. 
Opss, pemiliknya bukan Ratu Elizabeth ttp milik seorang lelaki yang mencurinya dalam sebuah pesawat yang dinaiki oleh ratu tersebut

Anda hanya memerlukan sekitar RM 30-40 ribu sahaja untuk memilikinya!

Entri-Entri Berkaitan.....

12 comments:

  1. tunggu superman beli..buat tambah koleksi..heee..

    ReplyDelete
  2. perghhhhhhhhhhhh xmuat kalo x aku beli hahahahhahhahahhahahahah

    ReplyDelete
  3. hahahaha
    pelik betul
    benda2 cmnih pun ad org nk beli xD

    ReplyDelete
  4. haha...buat pe duk bli mahai2... yg murah ada.. lg pun bekas org x kire la ratu ke..pengotor..

    ReplyDelete
  5. buat apa habis duit beli seluar dalam sampai beribu-ribu. heee

    ReplyDelete
  6. nak tahu jgak sape pembeli dia tuh..ahaha

    ReplyDelete
  7. Encik MT ingat,nak juai gak lar spender Encik MT nie...ada sesapa nak beli tak? hahaha!

    ReplyDelete
  8. even bekas ratu pun, still rasa kotor!

    ReplyDelete
  9. agak2 seluar dalam ni bertatahkan berlian tak? huhu

    ReplyDelete
  10. Mata Hati: xde kot.kalu ada berlian harga dia jd berjuta-juta pound rasanya.hehe

    ReplyDelete
  11. Tak kisah sapa pakai spender tu. Geli deerr. Tak hingin.. ahaha

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails