Skip to main content

Sarung Tangan Untuk Onani

Bayangkan kalau benda ni dijual di Malaysia


Mesti laku mcm kopok leko goreng panas kan?

sumber: http://www.everythingweird.com/

Comments

  1. wakakakakaka~~~x laku la,,semua malu nak beli

    ReplyDelete
  2. mesti laku nye...
    nak beli..
    kidding
    :P

    ReplyDelete
  3. erkk? cmana la agaknya user instruction dia...haha

    ReplyDelete
  4. salwa ismail:skrg ni mcm2 pun ada =p

    nasique: maybe la..tu pun kalu org tu jenis pemalu.hak3

    ReplyDelete
  5. lemoc: benda ni asenya tuk lelaki je kot.hehehe

    starsyeea: instruction bergambar mungkin?

    ReplyDelete
  6. wawawaw. mata aku berpinar.
    aku punya mata nampak macam ''mesti laku macam kopek lekor goreng panas'' padahal kopok lekor goreng panas.

    grr~! hehehe

    ReplyDelete
  7. kat mana ada jual ni? nak jadi pengedar leh? kah3.... rosak2

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.