Skip to main content

Melawat Hotel 7 Bintang Burj Al Arab

Merupakan hotel 7 Bintang pertama seumpamanya di dunia ini. Terletak di atas pulau buatan di pesisir pantai Jumeirah, Dubai.


Bayangkan saja, harga penginapan paling murah adalah RM6000 semalam manakala harga termahal boleh mencecah lebih dari RM20 000 semalam! Gila!

Jom kita usha apa yang best nya hotel Burj Al Arab ini.
Burj Al Arab Two-bedroom deluxe suite
Pintu masuk ke Royal Suite. Ni untuk kerabat raja!
Royal Suite yang serba mewah
Lagi gambar Royal Suite
Burj Al Arab presidential suite bathroom- ini bilik air!
Jacuzzi
Pintu masuk Burj Al Arab presidential suite bathroom
Burj Al Arab Assawan Spa & Health Club
Ballroom
Al Mahara Restaurant
Bilik tidur biasa
Lagi bilik tidur biasa
Atrium hotel yang mempunyai 50 tingkat
Al Muntaha restaurant

Kat bawah ni pula ada video pasal Burj Al-Arab ni.


Seriously, kalau Encik Billy kaya pun satu hari nanti, Encik Billy tak kan membazir untuk benda-benda macam ni. Buat apa lah kan? hehe



sumber: http://www.home-designing.com, http://www.smh.com.au

Comments

  1. Tinggal satu mlm kat hotel tu perlu berlapar satu tahun...alahai...

    ReplyDelete
  2. JR Shoppe: tau xpe! bg org kaya apa nk kisahkan?

    ReplyDelete
  3. hoho..
    satu malam tu makan setengah tahun pendapatan TK tau..
    camne nak pegi..
    hotel seri malaysia pun belum tentu cukup duit nak nginap ni..
    huhuhu..

    ReplyDelete
  4. klu dah byk sgt duitt...boleh la p sini...

    ReplyDelete
  5. KALO DUIT TU DAH XTAU NK BUAT APE, MEMANG AKU PEGI JE HOTEL NI. HEHEHE

    ReplyDelete
  6. org terlebih2 duit boleh la g kn .. kalau ade duit aku xkn g puny . baik bg anak yatim makan

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.