Skip to main content

Wanita-Wanita Raksasa

Mak aih!!! Besar giler wanita2 di bawah ni....depa makan apa ye agaknya???



Lagi gambar-gambar menarik:


sumber: http://hermawayne.blogspot.com

 .

Comments

  1. giler ah... lemas nie kalo beraksi ngan diorg.. haha..

    ReplyDelete
  2. hihik.
    kat u saya pom ade 2 3 4 5 org yg tinggi cenggitu.semua atlet atlet u.
    saya yg tinggi 162cm pom sampai ketiak diorang jer.
    mungkin diorang 180 or 190 gitue.
    tinggi untuk org asia kan?
    kalu kat oversea mungkin biase kot.hehe

    ReplyDelete
  3. tinggi gila. patah tengok nak tgk

    ReplyDelete
  4. giler kentang dier nyer tinggi.. huhuh

    ReplyDelete
  5. gila tinggi.. isk3.. ada jugak noh

    ReplyDelete
  6. tinggi btul..diorg mkn apa ek smpi bleh tinggi mcm 2?nk jgk tinggi tp xnk smpi tlalu tinggi mcm ni nati susah nk cari saiz pkaian tp biarla tinggi standard utk jd model he2..ni xckup tinggi 161 cm je :( adik laki plak tinggi tp dia xnk jd model klu brjln bsama2 org akn kata yg adik laki 2 abang@pakwe saya ni kakak dia lah

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.