Thursday, October 14, 2010

Wanita-Wanita Raksasa

Mak aih!!! Besar giler wanita2 di bawah ni....depa makan apa ye agaknya???



Lagi gambar-gambar menarik:


sumber: http://hermawayne.blogspot.com

 .

Entri-Entri Berkaitan.....

10 comments:

  1. giler ah... lemas nie kalo beraksi ngan diorg.. haha..

    ReplyDelete
  2. hihik.
    kat u saya pom ade 2 3 4 5 org yg tinggi cenggitu.semua atlet atlet u.
    saya yg tinggi 162cm pom sampai ketiak diorang jer.
    mungkin diorang 180 or 190 gitue.
    tinggi untuk org asia kan?
    kalu kat oversea mungkin biase kot.hehe

    ReplyDelete
  3. tinggi gila. patah tengok nak tgk

    ReplyDelete
  4. giler kentang dier nyer tinggi.. huhuh

    ReplyDelete
  5. gila tinggi.. isk3.. ada jugak noh

    ReplyDelete
  6. tinggi btul..diorg mkn apa ek smpi bleh tinggi mcm 2?nk jgk tinggi tp xnk smpi tlalu tinggi mcm ni nati susah nk cari saiz pkaian tp biarla tinggi standard utk jd model he2..ni xckup tinggi 161 cm je :( adik laki plak tinggi tp dia xnk jd model klu brjln bsama2 org akn kata yg adik laki 2 abang@pakwe saya ni kakak dia lah

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails