Friday, October 8, 2010

[Gambar] Lelaki-Lelaki Yang Berubah Menjadi Perempuan Cantik

men that became women01



Ya, memang ia gambar yang benar. Kesemua perempuan di dalam gambar di sini merupakan lelaki sebelumnya. Anda boleh melihat gambar sebelum dan selepas mereka melakukan perubahan gender. Sukar dipercayai ada diantara mereka yang kelihatan benar-benar cantik dan feminin seperti wanita asli. Tetapi ada juga yang masih kelihatan unsur-unsur lelaki yang jelas.

Jom layan....


men that became women02 

men that became women03 

men that became women04 
Lagi gambar-gambar menarik:

men that became women05
men that became women06
men that became women07
men that became women08

men that became women10
men that became women11
men that became women12
men that became women13
men that became women14
men that became women15 

men that became women16
men that became women17
men that became women18
men that became women19
men that became women20
men that became women21
men that became women22
men that became women23
men that became women24
men that became women25
men that became women26
men that became women27
men that became women28
men that became women29
men that became women30
men that became women31 

sumber gambar: http://artsyspot.com



Entri-Entri Berkaitan.....

19 comments:

  1. owh...mereka mmg cantik.de antara tu mmg model kan mcm yg pic 13 tu, dia antara model terhangat kt thailand~~huhu

    ReplyDelete
  2. serius ada yg cantik giler! kalah pulak org pompuan..:D

    ReplyDelete
  3. uiii.. bapok antarabangsa.. hahaha...
    jantina diorg tukar x eh?

    ReplyDelete
  4. Cik Mar: betul tu, kat thailand golongan mcm ni diiktiraf. siap ada pertandingan ratu cantik bapok lg..hehe

    ReplyDelete
  5. makaihh...mmg cantik tp bila tau diorang tuu jantan...rse nak muntahh pun ader...mcm2 halll...http://blok-batu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. cantik, camne ek mereka leh jadi mcm tu..
    hanya dengan pengambilan hormon sahaja atau pembedahan jugak?

    ReplyDelete
  7. seriusly mmg chantek.
    terpegun.hhuhuhu

    ReplyDelete
  8. mmg cantik. dasat kan. berubah habis. pnah dengar, oleh sbb cantik sgt ada lelaki sampai percaya n jatuh cinta habis kat diorang ni.

    ReplyDelete
  9. wauuu....wat a nice !!! cun wooooo ~

    tp xasli ler beb !!! b urself laaa....adoiii

    wa dlu tringn jd laki gak !! jd ler peng jap tp pas jer abis skolah,, wa tobat trus...kihhkhihkihhhh

    ReplyDelete
  10. isy2...nie klau salah pilih...ingatkan wanita...rupanya lelaki..mampos uiy....=)

    ReplyDelete
  11. tula. lain kali kalau nak kawen carik yang biase biase je. nanti kalau cantek sangat jadik luar biase pulakk. ehem. :P

    ReplyDelete
  12. saljihitam:kalu nk kawen, cri yg sedap mata memandang pun da ckup kan..

    ReplyDelete
  13. slalunyer klu DIE HENSEM bl jd pompuan MESTI CANTEK punye! haha tol sume encem2 syg tol..huhu

    ReplyDelete
  14. @SizZLing SuZai diorg ni kalu laki, org x pgl Hensem tp cute ler..aka laki jambu

    ReplyDelete
  15. blog panas !!!

    http://tube68.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. "mmng cntk woo..tol2 cm pompn..plik2..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails