Skip to main content

Duit Syiling Kuno Rom yang Berunsur Porno

Rupa-rupanya orang zaman dulu lagi dahsyat dalam bab-bab mcm ni ek? Hiyalah mungkin sebab zaman dulu takda kamera mcm zaman sekarang ni, sebab tu diorg ukir atas duit syiling.




Lagi gambar-gambar menarik:










sumber gambar: google image
.

Comments

  1. rare nie... kalau ada kompen leh jual dengan harga mahal... huuuu... nasib bek saya minat notes jer... tak minat coins.. kalau tak cari jugak nie

    ReplyDelete
  2. haha...kalau sekarang masih guna duit ni..hai apa agaknya yg berlaku???
    haha~

    ReplyDelete
  3. hahah..nice info...adus bahaye btl...

    ReplyDelete
  4. hahah...mesti brg hot punya ni.kalau jual mesti mahal

    ReplyDelete
  5. kalo letak mt muzium, ase2 phak muzium approve ke x pameran duit2 canni?.. erkk..:P

    ReplyDelete
  6. mcm2 duit syiling dlu.isk..isk..

    ReplyDelete
  7. adoi! ada lgi ke syiling cmnie.
    kalo ada..mesti sume org simpan wat koleksi tak sanggup nak guna.
    ha ha ha.

    ReplyDelete
  8. hehe... memang bernafsu la selalu, tngk duit syiling je ghairah

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.