Wednesday, September 1, 2010

Duit Syiling Kuno Rom yang Berunsur Porno

Rupa-rupanya orang zaman dulu lagi dahsyat dalam bab-bab mcm ni ek? Hiyalah mungkin sebab zaman dulu takda kamera mcm zaman sekarang ni, sebab tu diorg ukir atas duit syiling.




Lagi gambar-gambar menarik:










sumber gambar: google image
.

Entri-Entri Berkaitan.....

10 comments:

  1. rare nie... kalau ada kompen leh jual dengan harga mahal... huuuu... nasib bek saya minat notes jer... tak minat coins.. kalau tak cari jugak nie

    ReplyDelete
  2. haha...kalau sekarang masih guna duit ni..hai apa agaknya yg berlaku???
    haha~

    ReplyDelete
  3. hahah..nice info...adus bahaye btl...

    ReplyDelete
  4. hahah...mesti brg hot punya ni.kalau jual mesti mahal

    ReplyDelete
  5. kalo letak mt muzium, ase2 phak muzium approve ke x pameran duit2 canni?.. erkk..:P

    ReplyDelete
  6. mcm2 duit syiling dlu.isk..isk..

    ReplyDelete
  7. adoi! ada lgi ke syiling cmnie.
    kalo ada..mesti sume org simpan wat koleksi tak sanggup nak guna.
    ha ha ha.

    ReplyDelete
  8. hehe... memang bernafsu la selalu, tngk duit syiling je ghairah

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails