Skip to main content

(Gambar) Lelaki Ini Bertindak Ekstrim Akibat Cinta Ditolak Mentah-Mentah






Bagi sesetengah orang, gagal dalam percintaan bukanlah bermakna dunia sudah di penghujungnya. Mereka ini mampu bangkit, berdiri membina kembali kekuatan diri untuk meneruskan kehidupan. Namun bagi sesetengah orang pula, bila gagal bercinta, bila cinta ditolak, mereka NEKAD bertindak!! Nekad yang bagaimana? Macam gambar-gambar di bawah ini...









Dunia ini...semakin hari semakin pelik...




Comments

  1. mintak dijauhkan dr laki2 mcm ni,seram!

    ReplyDelete
  2. haiyooooooooooooo...ble de pisau tu seram da lah..haha tp y last tuh KELAKO lah..ngape die di angkut sebegitu?!! hahaha XD SUPERMAN!!!

    ReplyDelete
  3. cinta2 juga...
    tapi jangan sampai merosakkan diri...ehehe

    ReplyDelete
  4. tu bukan cinta..tu obses..err...harap2 di jauhkn dari semua tuu..

    ReplyDelete
  5. xdeelah cantik or perfect sgt pempuan tu...mcm dah kehabisan jer

    ReplyDelete
  6. yg nie llaki cuba kita try tengok ppm plk kalo gagal bercinta.. lgi ekstrim kot:)hehehe...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ayahku Kekasihku - Kisah Benar Anak Bercinta Dengan Ayah Sendiri

Cerita di bawah ni dah lama disiarkan oleh Harian Metro, tapi tak kisahlah, nak share jugak. Cerita yang membuktikan tiada apa yg mustahil jika nafsu Syaitan menguasai diri. Semoga Allah melindungi anak cucu keturunan kita. Marilah kita sentiasa berdoa supaya kita sentiasa diberikan hidayah olehnya dan dijauhi oleh pekara-perkara yang tak baik. Ikuti pengakuan Lina kepada wartawan Metro Ahad, ZAINUDDIN ZAIN dan FUAD HADINA YAACOB mengenai hubungan yang dilalui bersama bapanya, ahli perniagaan berusia 43 tahun. KUALA LUMPUR: Kes ‘haruan makan anak’ bukan lagi sesuatu yang mengejutkan dalam masyarakat hari ini, tetapi kejadian ayah bercinta dengan anak sendiri mungkin sukar diterima. Bagaimanapun itulah yang berlaku ke atas Lina, 21, yang dijadikan kekasih oleh ayahnya sejak empat tahun lalu sehingga dia kini hamil enam bulan.

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.