Skip to main content

(GAMBAR) Family GAY Yang Bahagia






Mereka Kacak, Punya Family, Punya Anak-Anak sendiri, Tetapi Mereka GAY ? Oh! Lihatlah kepincangan dunia yang berlaku masa kini...semoga Malaysia tidak menjadi seperti ini!











sumber gambar: google

Comments

  1. erkk.geli ler...ase cm nk mnth je..

    ReplyDelete
  2. Haram tetap haram...

    ReplyDelete
  3. yg atas skali tu memsg dah ensem..tp syg..xckup hormon

    ReplyDelete
  4. paling2x pun i2 semua anak angkat je...hrp2x "anak" dorg xjadi cam 2...haa...baru rasa nak anak kan?????apsal cari yg sama jenis...terkial2x la 2 nak cari anak..

    ReplyDelete
  5. umat islam jangan mudah terpengaruh dengan mereka...

    ReplyDelete
  6. apsal la yg 1st tu hensem sgt....tk puas ht btul la sbb br igt nk ske....erkkk T_T

    ReplyDelete
  7. bibir tersenyum, hati menangis. Tak mungkin bahagia jadi gay, dan melanggar fitrah

    ReplyDelete
  8. hanya Allah yg dapat bantu..berdoa sja lah untuk dorang...umat islam harus berhati2 selalulah berdoa...

    ReplyDelete
  9. Siyes, x bleh bayang cmne anak 'angkat' dyorang react blew besar nanti...

    ReplyDelete
  10. cett.. mke hensem, tpi ble tgk yg tue,, rse laen plak..

    ReplyDelete
  11. anaknya hasil adopsi
    semoga di Malaysia tak da yang seprti tu

    ReplyDelete
  12. kenapa lelaki gay kebanyakannya yg hndsome2 ?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktor yang agak dominan dalam menentukan saiz zakar normal adalah faktor genetik. Ini adalah satu faktor penting yang mesti berbeza dari setiap bangsa, keturunan, dan negara secara keseluruhannya.  

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.