Skip to main content

Pelbagai Fesyen Baju Renang Untuk Wanita Muslim






Sesuatu yang baru pada baju renang iaitu "burkini" wanita Islam juga boleh menikmati sehari di pantai. Burkini, diperbuat daripada poliester.Burqini dicipta untuk wanita Islam agar mereka tidak tertinggal mengenai sukan air disebabkan oleh kod pakaian mereka. Ia membenarkan wanita Islam berenang di khalayak ramai, daripada memakai pakaian penuh dan jubah.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

sumber: http://spypcss.blogspot.com

Comments

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. u start swimming now and very happy to know that there are so many choices!

    ReplyDelete
  3. harga burqini ni mahal gak rm150-180 sepasang~

    ReplyDelete
  4. xke ketat tu? ikot shape badan lagi...

    ReplyDelete
  5. menutup aurat bukan bermakna membungkus aurat..
    baju tu menutup anggota badan..p menampakkan bentuk badan & tudung x menutupi dada..

    ReplyDelete
  6. sya bekerja sebagai lifeguards n swim instructor...sepanjang dah 3 tahun bekerja ni, saya rasa yang muslimah2 tu bila masuk dalam air, sma gak ngan cam pakai swim suit biasa...melekat jugak kat badan..lagipun yang muslimah ni slalu flabby2...and for aquatic sports this is quite dangerous..dah bnyak kes kami jumpa...this is a fact...(saya sama sekali TIDAK MENENTANG penggunaan burkini ini..cuma tidak menggalakkan)

    kesimpulannya personally sya mencadangkan yang wanita silalah pilih swimming pool yang ada sesi asing lelaki dan perempuan and ada lifeguard perempuan...contoh kat uia, uitm...etc...that way u can wear a proper swim attire (tak semestinya bikini..ada je yang decent cam long tight and swim shirt)

    ReplyDelete
  7. Huh ttbe rse nk gugel sal baju mandi wanita muslim sbb br td kna halau dr swimming pool kwsn umah ats sbb bju xssuai.xpki pn suar track.pki legging, tshirt, tdung.tp sbb btdung kot.life guard nk tgk ppuan bsinglet je.sdgkan b4 dis ada ppuan gedik pki shirt drg xhalau pn.sgt bias!!!

    ReplyDelete
  8. browse this site n9e19a9h26 louis vuitton fake replica bags canada useful reference e0j57l3s69 Louis Vuitton fake Bags replica bags reddit replica evening bags click here for more info x9u12a6u13 replica bags india

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Ayahku Kekasihku - Kisah Benar Anak Bercinta Dengan Ayah Sendiri

Cerita di bawah ni dah lama disiarkan oleh Harian Metro, tapi tak kisahlah, nak share jugak. Cerita yang membuktikan tiada apa yg mustahil jika nafsu Syaitan menguasai diri. Semoga Allah melindungi anak cucu keturunan kita. Marilah kita sentiasa berdoa supaya kita sentiasa diberikan hidayah olehnya dan dijauhi oleh pekara-perkara yang tak baik. Ikuti pengakuan Lina kepada wartawan Metro Ahad, ZAINUDDIN ZAIN dan FUAD HADINA YAACOB mengenai hubungan yang dilalui bersama bapanya, ahli perniagaan berusia 43 tahun. KUALA LUMPUR: Kes ‘haruan makan anak’ bukan lagi sesuatu yang mengejutkan dalam masyarakat hari ini, tetapi kejadian ayah bercinta dengan anak sendiri mungkin sukar diterima. Bagaimanapun itulah yang berlaku ke atas Lina, 21, yang dijadikan kekasih oleh ayahnya sejak empat tahun lalu sehingga dia kini hamil enam bulan.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.