Skip to main content

Lelaki Pertama di Dunia Yang Boleh Mengandung Kini Sudah Mempunyai 3 Orang Anak


Thomas Beatie, lelaki pertama di dunia yang boleh mengandung, kini sudah mempunyai 3 orang anak dalam tempoh 3 tahun.

 Bersama 3 orang anaknya...

Mr Beatie, yang kini tinggal di Arizona dengan isterinya, Nancy dan tiga anak mereka, mendapat perhatian antarabangsa di seluruh dunia apabila dia menjadi orang pertama di sisi undang-undang transgender untuk hamil.

Sekarang, beliau dan isterinya telah mempunyai sebuah keluarga lengkap yang selalu diimpikan mereka, dan 'lelaki' 37 tahun nampaknya telah mula mengambil testosterone semula, untuk membantu beliau membina kembali fizikal otot lelaki.

 Sekarang ni dah ada 6 packs

Mr Beatie dilahirkan sebagai seorang wanita dengan nama Tracy Lagondino, di Hawaii pada tahun 1974, tetapi berkata beliau sentiasa merasakan dirinya seperti mahu menjadi seorang lelaki.

Apabila dia berusia dua puluhan, dia mula mengambil suntikan testosteron, memberinya bulu muka, suara yang lebih rendah dan mengubah organ-organ seksualnya.

Pada tahun 2002, beliau telah menjalani mastektomi dan menjadi lelaki yang sah di sisi undang-undang - tetapi dia memilih untuk menjaga faraj, rahim dan organ-organ seksual wanita yang lain agar pasangan itu boleh mempunyai anak, setelah isteri beliau menjalani histerektomi dan tidak boleh mengandung.
 

Selepas lebih daripada lapan tahun, dia berhenti mengambil testosterone supaya dia boleh hamil, walaupun beberapa kesan, termasuk bulu muka, adalah kekal.

Pasangan itu membeli sperma daripada penderma tanpa nama dan Mr Beatie menjalani permanian beradas. Selepas kehamilan ektopik yang membawa kepada pembedahan kecemasan, dia akhirnya mengandung anak pertamanya, Susan pada penghujung tahun 2007. Dan kini telah mempunyai 3 orang anak. 


Lagi gambar-gambar menarik:

 Bersama isterinya, Nancy

 Ketika melahirkan anak ketiga mereka...



 Nancy menyusukan bayi mereka



sumber: dailymail.co.uk

Comments

  1. pergh!!...dah ade anak 3 nah...hehe....

    ReplyDelete
  2. kesian anak2 diorang. camane la nak membesar dalam family camtu. mesti tekanan perasaan budak2 tu.

    ReplyDelete
  3. mak aii..
    melanggar sunnatullah ni...

    ReplyDelete
  4. apapn..asalnya dia mmg seorg prmpn,sbb tu blh mngandung pn..

    ReplyDelete
  5. ini bkan lelaki.. ini perempuan.. tajuk bikin konfius je *facepalm

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.

Ayahku Kekasihku - Kisah Benar Anak Bercinta Dengan Ayah Sendiri

Cerita di bawah ni dah lama disiarkan oleh Harian Metro, tapi tak kisahlah, nak share jugak. Cerita yang membuktikan tiada apa yg mustahil jika nafsu Syaitan menguasai diri. Semoga Allah melindungi anak cucu keturunan kita. Marilah kita sentiasa berdoa supaya kita sentiasa diberikan hidayah olehnya dan dijauhi oleh pekara-perkara yang tak baik. Ikuti pengakuan Lina kepada wartawan Metro Ahad, ZAINUDDIN ZAIN dan FUAD HADINA YAACOB mengenai hubungan yang dilalui bersama bapanya, ahli perniagaan berusia 43 tahun. KUALA LUMPUR: Kes ‘haruan makan anak’ bukan lagi sesuatu yang mengejutkan dalam masyarakat hari ini, tetapi kejadian ayah bercinta dengan anak sendiri mungkin sukar diterima. Bagaimanapun itulah yang berlaku ke atas Lina, 21, yang dijadikan kekasih oleh ayahnya sejak empat tahun lalu sehingga dia kini hamil enam bulan.