Skip to main content

(GAMBAR) Aksi Aneh Penerjun Ketika Membuat Terjunan




Gambar-gambar di bawah ini dirakamkan oleh seorang fotografer, Ezra Shaw memaparkan memek muka para penerjun ketika membuat terjunan pada saingan kelayakan terjun papan anjal 3 meter lelaki di Kejohanan FINA World Championship, Shanghai baru-baru ini.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments

  1. tak tahan yg mata lalok tu..wahaha

    ReplyDelete
  2. hahahah!!! macam-macam memek muka...

    ade yg mcm nampak hantu, yg mcm bergaduh, yg macam nangis, yg mcm macam-macam lah..!! fun!!

    ReplyDelete
  3. As Salam,

    haha~paling kelakar..sempat lg senyum tgk kamera...sengal giler.

    ReplyDelete
  4. ahahahahaa ni nak tunjuk sukan ni susah ke hape ni. hahahhaa

    ReplyDelete
  5. hahahaahhaha

    lawak lawak
    mcm2 stail je.

    ReplyDelete
  6. diorg ni gayat sbenar'y..
    tp yg no.5 2 comel je..haha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.

Hukum Memakan Strepsils Yang Mengandungi Alkohol

Encik Billy terkejut la jugak bila adik en Billy kata haram memakan Strepsils sebab ada alkohol. Dia kata lebih baik makan Fisherman's Friend sebab takde alkohol. En Billy terkejut dan tak percaya. Biar betul? Ya, memang betul! Kalau tengok label kat belakang pek tu memang ada tertulis perkataan alcohol.  So, Encik Billy pun puaslah menjelajah mencari bukti bendahalah Strepsils ni haram dimakan. Dan rumusannya, Strepsils ni hukumnya HARUS dimakan dan tidak berdosa. Sila baca lanjutan artikel ini di bawah jika ingin tahu dengan lebih lanjut.