Skip to main content

10 Artis Lelaki Paling COMEL di Malaysia





Siapakah artis lelaki paling comel di Malaysia? Cikidout...


10. Kefli AF3



9. Erul AF9


8. Rizu Forteen



7.Hairul Azreen



6. Zain Saidin



5. Redza Minhat



4. Izzue Islam



3. Ariz Forteen



2. Zoey Rahman



1. Dafi



Comments

  1. cutenyerrrr ARIZ 14 tuh xpnh knal plak. sy rase die patut NO 1!! hahahha ttbe FAN! oh si Erul AF tu mmg sgt cute n hensem tol aritu jumpe real ingtkn korean mane lorhh rupenyer beliau, rugi xtgkp gmbo samo pastu promo kat belog. hehehe nite en billy!

    ReplyDelete
  2. Erul tak comel langsung. Kefli lagi comel. Haha

    ReplyDelete
  3. Wo...cmelnya ARIZ forteen 2

    ReplyDelete
  4. DAFI !!!! ZOEY !!!! ARIZ !!!!! YOU GUYS TOO CUTE ....>_<

    ReplyDelete
  5. Dafi no 1 comel ke...kfli msk gak tak ada owg lain ke

    ReplyDelete
  6. Review 8TV WORD MVP WINNER Aman-RA #PANTUN100KERAT http://www.soundcloud.com/aman-ra RAPPER HOT JGN TAK TAU !!! ;)

    ReplyDelete
  7. setuju dgn SIZZLING SUZAI,,,,ariz fourteen lebih comel la..ariz patut dapat no.1..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ayahku Kekasihku - Kisah Benar Anak Bercinta Dengan Ayah Sendiri

Cerita di bawah ni dah lama disiarkan oleh Harian Metro, tapi tak kisahlah, nak share jugak. Cerita yang membuktikan tiada apa yg mustahil jika nafsu Syaitan menguasai diri. Semoga Allah melindungi anak cucu keturunan kita. Marilah kita sentiasa berdoa supaya kita sentiasa diberikan hidayah olehnya dan dijauhi oleh pekara-perkara yang tak baik. Ikuti pengakuan Lina kepada wartawan Metro Ahad, ZAINUDDIN ZAIN dan FUAD HADINA YAACOB mengenai hubungan yang dilalui bersama bapanya, ahli perniagaan berusia 43 tahun. KUALA LUMPUR: Kes ‘haruan makan anak’ bukan lagi sesuatu yang mengejutkan dalam masyarakat hari ini, tetapi kejadian ayah bercinta dengan anak sendiri mungkin sukar diterima. Bagaimanapun itulah yang berlaku ke atas Lina, 21, yang dijadikan kekasih oleh ayahnya sejak empat tahun lalu sehingga dia kini hamil enam bulan.

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.