Skip to main content

Imej Samsung Galaxy S4 Mini pula Kini Bocor di Internet





Dengan Samsung Galaxy S4 kini dilancarkan secara rasmi, ia adalah masa untuk peranti Galaxy  generasi baru mula membuat penampilan. Dan ternyata peranti pertama yang bakal muncul adalah Galaxy S4 mini.

Perbandingan Galaxy S4 (kiri) dengan Galaxy S4 Mini (kanan)


Dipetik daripada laman web SamMobile,  beberapa gambar langsung telefon pintar itu dapat dilihat, yang mendedahkan reka bentuk yang agak serupa dengan Samsung Galaxy S4. Gambar di bawah mengesahkan bahawa S4 mini juga akan menampilkan reka bentuk penutup belakang yang serupa dengan Galaxy S4.

Galaxy S4 mini (GT-I9190) akan disediakan dalam versi dwi-SIM serta (mungkin membawa Galaxy S4 mini duos dan nombor model GT-I9192).

 

Walaupun nama dan persamaan untuk model perdana Samsung, Galaxy S4 mini didakwa tidak akan datang dengan spsifikasi CPU yang sama, tetapi sebaliknya 1.6GHz dwi-teras CPU dan paparan 4.3" Super AMOLED qHD resolusi (960x540 piksel, 256ppi).

Menurut sumber Galaxy S4 mini dijangka membuat kemunculan sulung pada Jun atau Julai tahun ini.

 



 

source: gsmarena

Comments

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.

Hukum Memakan Strepsils Yang Mengandungi Alkohol

Encik Billy terkejut la jugak bila adik en Billy kata haram memakan Strepsils sebab ada alkohol. Dia kata lebih baik makan Fisherman's Friend sebab takde alkohol. En Billy terkejut dan tak percaya. Biar betul? Ya, memang betul! Kalau tengok label kat belakang pek tu memang ada tertulis perkataan alcohol.  So, Encik Billy pun puaslah menjelajah mencari bukti bendahalah Strepsils ni haram dimakan. Dan rumusannya, Strepsils ni hukumnya HARUS dimakan dan tidak berdosa. Sila baca lanjutan artikel ini di bawah jika ingin tahu dengan lebih lanjut.