Skip to main content

Wanita Ini Adalah Pemilik Faraj Terbesar dan Terdalam di Dunia





Anna Swan adalah wanita yang hidup di antara tahun 1846 sehingga 1888 dan dilaporkan memiliki vagina terdalam dalam sejarah iaitu sedalam 37.5 cm.  


Saiz ini adalah tidak menghairankan berdasarkan ukuran tubuhnya yang memang tergolong raksasa.  Beliau  memiliki tubuh hingga lebih dari dua meter, sehingga hampir kesemua anggota dan organnya berukuran besar termasuk organ intimnya.

Wanita ini mengalami pertumbuhan yang sangat cepat dan bahkan ia melahirkan bayi terbesar sepanjang sejarah iaitu dengan berat 11.8 kg dan panjang 86 cm.Vagina merupakan organ seks wanita dan secara purata ukuran normalnya memiliki kedalaman sekitar 7 hingga 10 cm dan ketika terangsang memiliki kedalaman sedalam 12-17 cm.







sumber: www.memobee.com


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktor yang agak dominan dalam menentukan saiz zakar normal adalah faktor genetik. Ini adalah satu faktor penting yang mesti berbeza dari setiap bangsa, keturunan, dan negara secara keseluruhannya.  

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.