Skip to main content

Indah Khabar Dari Rupa Iklan Makanan Segera





Inilah indah khabar dari rupa, itulah yuang dapat dikatakan tentabg iklan makanan segera yang hanya mahu mengambil keuntungan sahaja. Anda lihat realiti yang sebenar...iklan hanya mengaburi mata kita sahaja....Jadi...makanan yang sebenar tidak seperti digambarkan dalam iklan..














Comments

  1. hehe biasa lor tuhh belum lagi klu y seafood tuh gambo udang sotong tuh besor2 byk..dah terhidang dpn mata udang kecik mcm bentuk udang kering je sotong jangut sotong or tuh klu yg fresh adalagi cuma ball2..huhuhu...harga x kurang..masih maint..

    ReplyDelete
  2. hahha , tu lah pasal , indah khabar dr rupa , bila beli hampeh

    ReplyDelete
  3. Agak-ii ar wey. Tak kn lh burger kemik mcm pic num 10 tu .

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktor yang agak dominan dalam menentukan saiz zakar normal adalah faktor genetik. Ini adalah satu faktor penting yang mesti berbeza dari setiap bangsa, keturunan, dan negara secara keseluruhannya.  

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.