Skip to main content

Tandas di Hotel Ini Boleh Dilihat Dari Bawah, Sesuai Untuk Kaki Skodeng





Hotel Manhattan yang terletak di New York  menawarkan pengalaman baru saat membuang hajat. Terletak di tingkat 18, ruang kecil yang biasanya digunakan oleh pengunjung kelab Boom Boom, salah satu kemudahan hotel itu, sengaja dirancang dengan dinding lutsinar yang boleh dilihat dari luar. Meskipun hanya berdinding kaca transparant, tiada tirai yang menutupinya. Dan itu merupakan perkara yang sengaja dilakukan pihak hotel.


Para pengunjung yang baru pertama kali mengunjungi hotel ini, sering kali terkejut apabila orang ramai di luar  melihat ke arah tingkat 18. Disebabkan tiada peringatan atau pemberitahuan tentang kaca yang terlihat dari luar itu, sesetengah pengguna memutuskan untuk keluar tanpa membuang kotoran terlebih dahulu. Tetapi tak kurang juga ada pengguna yang melambaikan tangannya ke arah luar dan membuka pakaian dalamnya.



Disebabkan wujudnya tandas terbuka itu, kebanyakan pelancong dan orang ramai yang datang mengunjungi hotel itu bukan untuk menginap, tetapi untuk melihat ke arah tingkat 18 dan memotret mereka yang berada di dalamnya.


Manhattan Hotel merupakan salah satu hotel mewah di New York. Ia didirikan oleh Balazs playboy Andre sejak tahun 2009. Di antara pengunjung yang telah menggunakan tandas ini, termasuklah artis-artis ternama seperti Leonardo Di Caprio dan Cameron Diaz yang memutuskan dengan berani untuk menggunakan tandas lutsinar ini.


sumber: http://gugling-zone.blogspot.com/


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.

Hukum Memakan Strepsils Yang Mengandungi Alkohol

Encik Billy terkejut la jugak bila adik en Billy kata haram memakan Strepsils sebab ada alkohol. Dia kata lebih baik makan Fisherman's Friend sebab takde alkohol. En Billy terkejut dan tak percaya. Biar betul? Ya, memang betul! Kalau tengok label kat belakang pek tu memang ada tertulis perkataan alcohol.  So, Encik Billy pun puaslah menjelajah mencari bukti bendahalah Strepsils ni haram dimakan. Dan rumusannya, Strepsils ni hukumnya HARUS dimakan dan tidak berdosa. Sila baca lanjutan artikel ini di bawah jika ingin tahu dengan lebih lanjut.