Skip to main content

Beginilah Taman Tema di Korea Utara Yang Amat Menyedihkan






Sadis betol...beginilah keadaan sebuah taman tema di Korea Utara, sebuah negara komunis yang masih ketinggalan dalam serba serbi.


Bayangkan bagaimana taman tema ini mampu bertahan sehingga ke hari ini, dengan bilangan pengunjung yang semakin merosot disamping peralatan usang yang terdapat di sini. Lihatlah permainan yang sudah berkarat, tidak terurus, lengang dan yang paling membimbangkan, ia mungkin membahayakan para pengunjungnya.

Li




sumber:http://www.gempak.org/

Comments

  1. wahhh... ni dh leh wat seekers entiti nya show ni... tajuk "fun fair hantu"...

    ReplyDelete
  2. kesiannya...diorang x minat tu seme kot...diorang minat artis k pop jer

    ReplyDelete
  3. rasenyer sesuai buat citer zombi kat situ...hahahaha....

    ReplyDelete
  4. tempat ni dah lama tutup kot. kemudian ada pihak lain yg take over tempat ni uruskan 'asal boleh' je ..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktor yang agak dominan dalam menentukan saiz zakar normal adalah faktor genetik. Ini adalah satu faktor penting yang mesti berbeza dari setiap bangsa, keturunan, dan negara secara keseluruhannya.  

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.