Skip to main content

Gadis Jepun Yang Berkebolehan Untuk Terapung-apung di Udara







Percaya atau tidak, seorang gadis di Jepun mempunyai kebolehan untuk terapung-apung di udara? Tak percaya? Sila lihat gambar di bawah:p 


Inilah dia Natsumi Hayashi, seorang jurugambar dari Jepun yang mempunyai kebolehan untuk terapung. Tapi ianya hanya di dalam gambar sajalah, heehee... Dengan menggunakan kamera Canon EOS 5D Mark II, Natsumi sering menangkap gambarnya seperti terapung di udara.

Menurut Natsumi, untuk menangkap gambar terapung amat sukar kerana beliau perlu kelihatan seperti tidak melompat. Jadi, beliau perlu mengawal ekspresi muka dan pergerakan badannya. Ianya perlu kelihatan seperti masa diberhentikan. Kadang kala beliau melompat sebanyak 300 kali untuk mendapatkan shot yang cantik.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Lagi aksi-aksi menarik gadis ini di laman web beliau: yowayowacamera


kredit: http://belogbagus.blogspot.com

.

Comments

  1. hi cik billy. hehe.

    whoa.. ingat betul betul terapung tadi.

    picture die semua awesome. lain dari yg laenn ohhh :O

    ReplyDelete
  2. ala apa susah nak lompat2...
    pakai tali kan senang.. hehehe

    ReplyDelete
  3. @.diannorhayati. hai cik dian (",), nasib baik x trtipu kn..hehe

    anyway, mmg hasil seni dia btul2 awesome

    ReplyDelete
  4. waoooo..dia lompat mcm tak lompat je.. hehe..

    ReplyDelete
  5. style ni nama nya klu x silap 'Levitation' ..

    ReplyDelete
  6. 300 kali?
    mm..cam menyusahkan diri pun ader...huu

    ReplyDelete
  7. teror nyer...cam btl lh terapung....ingtkn btul...tertipu pulak...
    hasil seni yg awesome...

    ReplyDelete
  8. sgt2 awesome..mmg t'baek r..nk try r psny..=)

    ReplyDelete
  9. nampak menarik, tpi menyusahkan diri sendiri, tak berpaedah

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.

Hukum Memakan Strepsils Yang Mengandungi Alkohol

Encik Billy terkejut la jugak bila adik en Billy kata haram memakan Strepsils sebab ada alkohol. Dia kata lebih baik makan Fisherman's Friend sebab takde alkohol. En Billy terkejut dan tak percaya. Biar betul? Ya, memang betul! Kalau tengok label kat belakang pek tu memang ada tertulis perkataan alcohol.  So, Encik Billy pun puaslah menjelajah mencari bukti bendahalah Strepsils ni haram dimakan. Dan rumusannya, Strepsils ni hukumnya HARUS dimakan dan tidak berdosa. Sila baca lanjutan artikel ini di bawah jika ingin tahu dengan lebih lanjut.