Skip to main content

Sabun Mandi Yang Kreatif Tak Hengat !!





Kalaulah sabun-sabun di bawah ni boleh dimakan, kan best? :D


Sabun berbentuk biskut oreo


Sabun bentuk Sushi


Bentuk bola mata manusia


 Bentuk set sarapan
 


 Bentuk pizza


 Bentuk pistol


 pistol lagi...


 Bentuk duit kertas


 Mini iPhone


 bentuk roti yang disapu sekaya..


teko aladdin..

sumber: http://arenaphoto.blogspot.com

Comments

  1. bayangkan gosok2 pistol kat badan..hohoho

    ReplyDelete
  2. perghh comel semuanyaa, kalau fyqa beli konfem xpakai, biar dy berkulat haha

    ReplyDelete
  3. eee..sabun bola mata tu macam takut je..
    tapi yang lain macam best..
    nak order sepuluh juta! haha

    ReplyDelete
  4. bentuk roti yg disapu sekaya tu xley tahan skali.. haha.. mmg kreatif laa.. :)

    ReplyDelete
  5. Nak yg roti tu.. Nampak sedap! Kekeke

    ReplyDelete
  6. sabun bentuk porno blom buat ke?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ayahku Kekasihku - Kisah Benar Anak Bercinta Dengan Ayah Sendiri

Cerita di bawah ni dah lama disiarkan oleh Harian Metro, tapi tak kisahlah, nak share jugak. Cerita yang membuktikan tiada apa yg mustahil jika nafsu Syaitan menguasai diri. Semoga Allah melindungi anak cucu keturunan kita. Marilah kita sentiasa berdoa supaya kita sentiasa diberikan hidayah olehnya dan dijauhi oleh pekara-perkara yang tak baik. Ikuti pengakuan Lina kepada wartawan Metro Ahad, ZAINUDDIN ZAIN dan FUAD HADINA YAACOB mengenai hubungan yang dilalui bersama bapanya, ahli perniagaan berusia 43 tahun. KUALA LUMPUR: Kes ‘haruan makan anak’ bukan lagi sesuatu yang mengejutkan dalam masyarakat hari ini, tetapi kejadian ayah bercinta dengan anak sendiri mungkin sukar diterima. Bagaimanapun itulah yang berlaku ke atas Lina, 21, yang dijadikan kekasih oleh ayahnya sejak empat tahun lalu sehingga dia kini hamil enam bulan.

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.