Skip to main content

Justin Bieber Dijadikan Nama Jalan





Sebuah bandar di Forney, Texas telah dinamakan Justin Bieber Way oleh seorang kanak-kanak bernama Caroline Gonzalez.


Kanak-kanak berusia 11 tahun itu telah diberi peluang untuk memerintah bandar tersebut selepas terpilih dalam satu acara menjadi Datuk Bandar sehari kepada seluruh penduduknya.

Kerana pemilihan tersebut, Gonzalez telah menukar sebuah nama jalan di bandar tersebut kepada penyanyi kegemarannya, Justin Bieber.


Ketika ditanya alasan berbuat demikian, dia menjawab: "Saya suka muziknya, saya juga suka dia. Jadi saya menamakan sebuah jalan dengan namanya sebagai penghormatan," tuturnya.

 

sumber: mstar

Comments

  1. err cmne kanak2 leh memerintah pulak..pelik2

    ReplyDelete
  2. hahaha...budak2 mcm tu ler

    ReplyDelete
  3. alahai..haha..klo bulan la..mintak cadbury dari tuka nama jalan..:D

    ReplyDelete
  4. mm..pemikiran budak2..
    memerintah pun dengan cara kanak-kanak..
    naseb baik mmerintah sehari jer...

    ReplyDelete
  5. @Dzathunithaqain tu yg selamat,kalau tidak,habis semua jalan ditukarnya kepada nama artis..huru hara mcm tu.kalau tanya,nak pi jalan mana? jalan JB...Johor ka? dak..Justin Bieber....

    ReplyDelete
  6. alahai...budak ni!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ayahku Kekasihku - Kisah Benar Anak Bercinta Dengan Ayah Sendiri

Cerita di bawah ni dah lama disiarkan oleh Harian Metro, tapi tak kisahlah, nak share jugak. Cerita yang membuktikan tiada apa yg mustahil jika nafsu Syaitan menguasai diri. Semoga Allah melindungi anak cucu keturunan kita. Marilah kita sentiasa berdoa supaya kita sentiasa diberikan hidayah olehnya dan dijauhi oleh pekara-perkara yang tak baik. Ikuti pengakuan Lina kepada wartawan Metro Ahad, ZAINUDDIN ZAIN dan FUAD HADINA YAACOB mengenai hubungan yang dilalui bersama bapanya, ahli perniagaan berusia 43 tahun. KUALA LUMPUR: Kes ‘haruan makan anak’ bukan lagi sesuatu yang mengejutkan dalam masyarakat hari ini, tetapi kejadian ayah bercinta dengan anak sendiri mungkin sukar diterima. Bagaimanapun itulah yang berlaku ke atas Lina, 21, yang dijadikan kekasih oleh ayahnya sejak empat tahun lalu sehingga dia kini hamil enam bulan.

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.