Skip to main content

Gambar Mr. Bean, Isteri dan Anak-Anaknya





Mungkin ramai yang tak tahu bahawa Mr.Bean mempunyai keluarga yang menjadi idaman kebanyakan keluarga lain. Mempunyai isteri yang jelita, anak-anak yang kacak dan cantik, kehidupan serba lengkap dalam suasana yang harmoni. Hal ini sangat kontra dengan apa yang ditunjukkan Mr. Bean di dalam filem-filem dimana beliau tampil seperti orang bodoh dan melucukan.



Berikut ialah profil keluarga Mr.Bean:

Nama: Rowan Sebastian Atkinson a.k.a Mr.Bean

Tempat dan tarikh lahir: Newcastle, 09 -01 - 1955

Isteri: Sunetra Sastry


Anak lelaki: Benjamin Atkinson

Anak perempuan: Lily Atkinson



Mr. Bean dan Isterinya
 
 


 Anak Lelaki Mr. Bean : Benjamin Atkinson


Anak Perempuan Mr. Bean : Lily Atkinson
 



Dan berikut adalah villa mewah tepi laut milik Mr. Bean:
 
 
 
 
 
 
 
 

sumber: http://laikepo.blogspot.com

Comments

  1. wife dia mmg jelita le..
    anak laki plak sebijik ikut muka bapak dia..
    anak pmpuan mmg cun habes
    mr. bean pn nmpk kacak semacam :p

    ReplyDelete
  2. perghh. market gile mr.bean..haha :P

    ReplyDelete
  3. complete mr bean ni..anak bini lawa2..rumah pon bosar!

    ReplyDelete
  4. pelik tak kalau saya cakap mr.Bean handsome?? Ngee >.<

    ReplyDelete
  5. x sia2 mr.bean blakon cm org bodo kan..dpt hasil mcm nie..hehe

    ReplyDelete
  6. lawanya rumah dia..ehehe..
    jauh beza ngan rumah mr.bean..ehehe

    ReplyDelete
  7. wah...cantiknya rumah tepi laut...anak lelaki rupa mr bean,anak pompuan rupa mak dia...cute jugak!

    ReplyDelete
  8. mr bean brlakon je bodoh2..but he's actually an educated person..

    ReplyDelete
  9. SUMPAH,cntik gileerr umah dye..muka nmpk je blur tpi dpt wife cntik,ank laki muker cm dye n ank permpuan comel sngt..Best tuwh..

    ReplyDelete
  10. anak dia yg perempuan tu ada pula kan berlakon d Mr.Bean holiday tu.anak lelaki dia mcm muka mr.bean.kik la luuu :D

    ReplyDelete
  11. klau tk slah mr.bean bkan lawyer ke?cuma brlakon je jdi bodoh2 alang,hahaa.klau mka serius tkde la hodoh mna pun orgnya..

    ReplyDelete
  12. bini keturunan india tapi dah nampak cam mat salleh...lama sgt dok uk kot

    ReplyDelete
  13. Lebih baik berlakon bodoh tetapi sebenarnya bijak,
    lebih baik berlakon miskin tetapi sebenarnya kaya.

    ReplyDelete
  14. Mr bean nie profesor matematik d universiti oxford kalu tk silap saya lerr

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.

Hukum Memakan Strepsils Yang Mengandungi Alkohol

Encik Billy terkejut la jugak bila adik en Billy kata haram memakan Strepsils sebab ada alkohol. Dia kata lebih baik makan Fisherman's Friend sebab takde alkohol. En Billy terkejut dan tak percaya. Biar betul? Ya, memang betul! Kalau tengok label kat belakang pek tu memang ada tertulis perkataan alcohol.  So, Encik Billy pun puaslah menjelajah mencari bukti bendahalah Strepsils ni haram dimakan. Dan rumusannya, Strepsils ni hukumnya HARUS dimakan dan tidak berdosa. Sila baca lanjutan artikel ini di bawah jika ingin tahu dengan lebih lanjut.