Skip to main content

Koleksi Kereta Mewah Milik Justin Bieber





Betapa jelesnya Encik Billy melihat koleksi kereta mewah milik Justin Bieber ni. Bayangkan dia baru berusia 17 tahun tapi sudah penuh koleksi kereta mewah di garajnya. Bayangkan juga dia baru saja berusia 16 tahun ketika membeli kereta pertamanya iaitu sebuah Porshe dan Lamborgini!

Justin Bieber memiliki sebuah Porsche Turbo 997, banyak paparazzi menangkap gambar Bieber memandu Porsche mewah ini di Miami. Beliau juga memiliki sebuah Ferrari 430 dan sebuah Lamborghini Gallardo. Selain itu dia turut mempunyai sebuah kereta Range Rover. Kereta ini dihadiahkan kepada Bieber oleh Usher pada parti hari jadinya yang ke-16.  

Berikut adalah gambar Justin Bieber dan koleksi kereta mewahnya:

 
 
 
 
 
 

source: http://www.zimbio.com, http://worldmustbecrazy.blogspot.com

Comments

  1. JB ni ada lesen memandu ker?

    ReplyDelete
  2. duit dia kan banyak..
    $100 mill..
    klau tak guna nak buat apa..
    maybe tu kete ushar kot?

    ReplyDelete
  3. huuuuuuuuuuuuuuuu..gile r tp mmg pe la sgt porsche ngan income die mehhh~ huhu..muda2 dh dpt sume ni t pe lg la y die nk erk?? neway, aah DIE ADE LESEN KER?? =D

    ReplyDelete
  4. Justin Bieber tahu memandu ? thats a wow . HAHA .

    ReplyDelete
  5. Tak silap, dia ada 9 buah jenis kereta, memang penuh garajlah jawabnya.

    ReplyDelete
  6. dekat sana umur 16 da boleh amik lesen

    ReplyDelete
  7. itu semua syurga dunia bagi orang2 kafir...

    ReplyDelete
  8. sizzling suzai ni mcm palui jak

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.

Hukum Memakan Strepsils Yang Mengandungi Alkohol

Encik Billy terkejut la jugak bila adik en Billy kata haram memakan Strepsils sebab ada alkohol. Dia kata lebih baik makan Fisherman's Friend sebab takde alkohol. En Billy terkejut dan tak percaya. Biar betul? Ya, memang betul! Kalau tengok label kat belakang pek tu memang ada tertulis perkataan alcohol.  So, Encik Billy pun puaslah menjelajah mencari bukti bendahalah Strepsils ni haram dimakan. Dan rumusannya, Strepsils ni hukumnya HARUS dimakan dan tidak berdosa. Sila baca lanjutan artikel ini di bawah jika ingin tahu dengan lebih lanjut.