Skip to main content

Gambar & Video Trofi Copa del Rey Terjatuh dan Dilenyek Bas Real Madrid




Gambar-gambar di bawah menunjukkan trofi Copa del Rey terjatuh dari bas pasukan Real Madrid apabila Sergio Ramos terlepas piala seberat 15 kilogram itu semasa perarakan bagi meraikan kemenangan di Madrid awal hari ini. 

 

 
 
 


Inilah trofi seberat 15 kilogram yang mereka menangi semalam setelah menewaskan Barcelona 1-0. Sergio Ramos, (gambar kiri posisi kiri) terlepas trofi itu ketika perarakan.



 Untuk rekod, Real Madrid menunggu selama 18 tahun bagi merampas semula Copa del Rey tetapi hanya mampu menyaksikan ia terlepas dan digelek tayar bas berkenaan.


source: dailymail.co.uk

Comments

  1. Buekk malu yo..... papopun den sokong man.utd..!!

    ReplyDelete
  2. hahaha....itu la piala yg last kamu akan dpt sbp barca akan menguasai segalanya......

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.

Hukum Memakan Strepsils Yang Mengandungi Alkohol

Encik Billy terkejut la jugak bila adik en Billy kata haram memakan Strepsils sebab ada alkohol. Dia kata lebih baik makan Fisherman's Friend sebab takde alkohol. En Billy terkejut dan tak percaya. Biar betul? Ya, memang betul! Kalau tengok label kat belakang pek tu memang ada tertulis perkataan alcohol.  So, Encik Billy pun puaslah menjelajah mencari bukti bendahalah Strepsils ni haram dimakan. Dan rumusannya, Strepsils ni hukumnya HARUS dimakan dan tidak berdosa. Sila baca lanjutan artikel ini di bawah jika ingin tahu dengan lebih lanjut.