Skip to main content

Gambar Sekitar Perkahwinan 'The Royal Wedding' Putera William dan Kate Middleton





Di bawah ini ada sekitar 30 keping gambar-gambar di majlis perkahwinan terhebat di abad ini, majlis perkahwinan Diraja di antara Putera William dan Catherine Middleton. Saksikan kemeriahan majlis perkahwinan ini....


Gambar Prince William dan Catherine Middleton di Westminster Abbey dan sepanjang perarakan menggunakan kereta kuda berusia 100 tahun


 
 
 
 
 
 
 
 
 
   



Antara selebriti terkenal yang turut hadir adalah kawan rapat kerabat Diraja Britain iaitu David Beckham dan isterinya..



Ini pula keadaan di sekitar Istana Buckingham dan di sepanjang jalan-jalan utama antara Westminster Abbey dan Istana Buckingham

 
 
 


Dikatakan sekitar 200,000 orang membanjiri kawasan-kawasan utama di London

 
 



Lihatlah pelbagai karenah dan ragam rakyat-rakyat Britain menyambut perkahwinan kerabat diraja mereka

 
 
 
 
 
 


source: dailymail.co.uk, telegraph.co.uk, BBC

Comments

  1. td tgk live kat Youtube 'TheRoyalChannel' even xdpt tgk kat tv..:) mmg hebat wedding nih..

    ReplyDelete
  2. smua nampak memuji ni...Allah x pandang pn smua tu

    ReplyDelete
  3. @MB semua pujian kembali pd Allah...

    ReplyDelete
  4. indahnya ciptaan Illahi..

    sama chantek sama padan..

    ReplyDelete
  5. hello my beautiful world
    hello everyone on this place!
    i am Kate

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ayahku Kekasihku - Kisah Benar Anak Bercinta Dengan Ayah Sendiri

Cerita di bawah ni dah lama disiarkan oleh Harian Metro, tapi tak kisahlah, nak share jugak. Cerita yang membuktikan tiada apa yg mustahil jika nafsu Syaitan menguasai diri. Semoga Allah melindungi anak cucu keturunan kita. Marilah kita sentiasa berdoa supaya kita sentiasa diberikan hidayah olehnya dan dijauhi oleh pekara-perkara yang tak baik. Ikuti pengakuan Lina kepada wartawan Metro Ahad, ZAINUDDIN ZAIN dan FUAD HADINA YAACOB mengenai hubungan yang dilalui bersama bapanya, ahli perniagaan berusia 43 tahun. KUALA LUMPUR: Kes ‘haruan makan anak’ bukan lagi sesuatu yang mengejutkan dalam masyarakat hari ini, tetapi kejadian ayah bercinta dengan anak sendiri mungkin sukar diterima. Bagaimanapun itulah yang berlaku ke atas Lina, 21, yang dijadikan kekasih oleh ayahnya sejak empat tahun lalu sehingga dia kini hamil enam bulan.

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.