Skip to main content

15 Cara Mengikat Tali Kasut Snikers

  Selama ini yang en Billy tahu hanya dua cara saja; satu ikat selang (pic H), dan satu lagi ikat tangga. Tak sangka pulak rupa-rupanya ada banyak cara untuk mengikat tali kasut. Lepas ni boleh le mencuba stail-stail terbaru ni..huhu!

 




Sebenarnya apa yang anda lihat di atas baru sebahagian saja kerana terdapat keseluruhan 35 cara lain untuk mengikat tali kasut. Untuk lebih lanjut, anda boleh klik kat sini.


Comments

  1. wah byk nye cara ikat tali kasut..
    sy thu 3cara je..tu pn yg mudah2 je..hehe
    leh bljr ni.. :D

    ReplyDelete
  2. fufufh~ nk blaja ni pn da stu cite.. haha~

    ReplyDelete
  3. nice2..tau buat M jer..nk reblog bleh ?

    ReplyDelete
  4. @Ahtool Izzra tau buat M jer..gile mantap! hehe...silakan reblog. no hal..

    ReplyDelete
  5. yg M abang sy pernah wat waktu sekolah
    bila saya suh d wat tuk saya
    d cakap
    wat la sendiri..xpatut tul...

    ReplyDelete
  6. ak pun.. biasa buat jenis H je

    ReplyDelete
  7. memang sesuai entry nie utk aku yang suke pakai kasut nie. ((:

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.

Hukum Memakan Strepsils Yang Mengandungi Alkohol

Encik Billy terkejut la jugak bila adik en Billy kata haram memakan Strepsils sebab ada alkohol. Dia kata lebih baik makan Fisherman's Friend sebab takde alkohol. En Billy terkejut dan tak percaya. Biar betul? Ya, memang betul! Kalau tengok label kat belakang pek tu memang ada tertulis perkataan alcohol.  So, Encik Billy pun puaslah menjelajah mencari bukti bendahalah Strepsils ni haram dimakan. Dan rumusannya, Strepsils ni hukumnya HARUS dimakan dan tidak berdosa. Sila baca lanjutan artikel ini di bawah jika ingin tahu dengan lebih lanjut.