Skip to main content

[Gambar]- Sekitar Resepsi Perkahwinan Krisdayanti Yang Turut Dihadiri Datuk Siti

 

Penyanyi tersohor tanah air telah menghadiri majlis resepsi kawan karibnya yang juga merupakan penyanyi Indonesia, Kris Dayanti. Majlis itu diadakan secara tertutup dan dihadiri oleh kira-kira 1500 jemputan termasuk bekas suami Krisdayanti sendiri iaitu Anang Hermansyah.


Siti hadir ditemani suami Datuk Khalid Mohd Jiwa ke majlis yang penuh dihiasi dengan bunga mawar putih dan berlangsung di Ballroom Hotel Mulia, Senayan, Jakarta. Pada majlis berkenaan, Siti turut mendendangkan dua buah lagu bagi meraikan pengantin.

 
 
 


sumber: http://alafana.blogspot.com, kapanlagi.com, utusan malaysia

Comments

  1. datuk K lebey hensem dari raul lemos tu..hehe

    ReplyDelete
  2. ceh.. nikah pakai baju sikit pnye tutup.. skali reception back to the old kris.. boringnye

    ReplyDelete
  3. "kris ni mmng mkin xsnonoh ekh..asenye anang ag hencem dr raul tu kn..ni sume kes hrta..huhu..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.

Ayahku Kekasihku - Kisah Benar Anak Bercinta Dengan Ayah Sendiri

Cerita di bawah ni dah lama disiarkan oleh Harian Metro, tapi tak kisahlah, nak share jugak. Cerita yang membuktikan tiada apa yg mustahil jika nafsu Syaitan menguasai diri. Semoga Allah melindungi anak cucu keturunan kita. Marilah kita sentiasa berdoa supaya kita sentiasa diberikan hidayah olehnya dan dijauhi oleh pekara-perkara yang tak baik. Ikuti pengakuan Lina kepada wartawan Metro Ahad, ZAINUDDIN ZAIN dan FUAD HADINA YAACOB mengenai hubungan yang dilalui bersama bapanya, ahli perniagaan berusia 43 tahun. KUALA LUMPUR: Kes ‘haruan makan anak’ bukan lagi sesuatu yang mengejutkan dalam masyarakat hari ini, tetapi kejadian ayah bercinta dengan anak sendiri mungkin sukar diterima. Bagaimanapun itulah yang berlaku ke atas Lina, 21, yang dijadikan kekasih oleh ayahnya sejak empat tahun lalu sehingga dia kini hamil enam bulan.