Skip to main content

Gambar Kahwin Marion Caunter Dan SM Nasarudin di Maldives


Ada orang forwardkan through email, so Encik Billy share kan lah di sini. Majlis resepsi kedua pasangan ini berkonsepkan beach wedding. Menarik! Tema sume warna putih, pantai dia pun lawa, pasir halus tulus mulus, langit biru, laut biru..konsep terbuka memang cantik! Cuma yang tak berkenannya, nampak terlalu kebaratan laa..

 


 
 
 
 
 
 

sumber: http://dalilainreallife.blogspot.com/

Comments

  1. waaa... duit berkoyan2, bisa bikin apa jua.. :p

    ReplyDelete
  2. aku bukan le nk kata...tp gambar kahwin yg 1st tu da mcm cara org kristian kawin pulak.yg laki sblh diorg tu, dok bca kitab pe agaknya?

    ReplyDelete
  3. entah la..
    nak komen macam mana pun tak tau..
    dah macam orang kristian kawen pulak..
    memang kita tak dengar apa lelaki pegang buku tu kata apa..
    tapi gambar menceritakan segalanye..
    jangan dekati fitnah jika tak mahu difitnah!!

    ReplyDelete
  4. maldives memang superb n beautiful

    lelaki tu mcm pelayan.. agaknya tgh ambik order kot.. hu3

    ReplyDelete
  5. @nawaitoo en. Billy no commentlah pasal bca kitab ke apa ke..sekadar bersangka baik jer

    ReplyDelete
  6. @Nur Misnan yah, bersangka baik jer..huhu maldive mmg superb n beautiful

    ReplyDelete
  7. waduh.western sungguh.. tgk wedding adik SM tuh pon dahsyat gak.. konon ala2 fairy tale la..

    ReplyDelete
  8. diorg ni berapa kali agaknya nak kawen? bukan ke hari tu dh buat..?

    ReplyDelete
  9. huuuuuuu...mmg cun lah beach wedding..
    MALDIVE plak..hemmm..rzki org~

    ReplyDelete
  10. hmmmm tak tahu la nak kata ape kan? bkn ni aje. ade byk lg...mmg ala2 kristian je kawen. lg 1, marion tu kan rasenye mesti xde rase pape bile peluk islam. hye sekadar tukar agama dlm i/c je la tu..marion harus dididik..as a true muslimah as well..hmmm

    ReplyDelete
  11. "sebagai suami sepatotnye ddik istri yg bru pelok islm tu nlai2 islm tu..ni x..kwen pun ala2 kristian..nmpk cngt kn..

    ReplyDelete
  12. permandangan mmg superb tp majlis dh cm majlis kwin kristian lak...ish...terlampau kaya pn pyh gak lh kn, terlampau byk duit spai xth nk wt yg sdap mata pndang....main boh je...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Ayahku Kekasihku - Kisah Benar Anak Bercinta Dengan Ayah Sendiri

Cerita di bawah ni dah lama disiarkan oleh Harian Metro, tapi tak kisahlah, nak share jugak. Cerita yang membuktikan tiada apa yg mustahil jika nafsu Syaitan menguasai diri. Semoga Allah melindungi anak cucu keturunan kita. Marilah kita sentiasa berdoa supaya kita sentiasa diberikan hidayah olehnya dan dijauhi oleh pekara-perkara yang tak baik. Ikuti pengakuan Lina kepada wartawan Metro Ahad, ZAINUDDIN ZAIN dan FUAD HADINA YAACOB mengenai hubungan yang dilalui bersama bapanya, ahli perniagaan berusia 43 tahun. KUALA LUMPUR: Kes ‘haruan makan anak’ bukan lagi sesuatu yang mengejutkan dalam masyarakat hari ini, tetapi kejadian ayah bercinta dengan anak sendiri mungkin sukar diterima. Bagaimanapun itulah yang berlaku ke atas Lina, 21, yang dijadikan kekasih oleh ayahnya sejak empat tahun lalu sehingga dia kini hamil enam bulan.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.