Skip to main content

Sex Drive-Thru di Eropah

Astaghfirullah hal azim...ingatkan dekat McD saja ada drive-tru. Rupa-rupanya, lebih dari itu pun ada. Kalau dekat Malaysia, ada rumah urut batin, dekat Eropah lagi dahsyat. Mungkin dekat sana tak ada rumah urut kot.


Banyak negara Eropah memiliki bisnis ini sekarang. Ini disebut kotak seks atau seks drive-thru. Kotak seperti ini pertama kali muncul di Jerman .

Lagi gambar-gambar menarik:









sumber: terselubung.blogspot

Comments

  1. harap2 takde kat negara kite ni... AMIN...

    ReplyDelete
  2. kat Jerman kan? kat sesetengah negara kat sana prostitution memang dibenarkan oleh undang2, tapi kena ada lesen kalau tak silap

    ReplyDelete
  3. yup, mmg di kebanyakan negara eropah prostitution dibenarkan oleh undang2 negara masing2.salah satunya jerman. cuma konsep drive-thru ni agak keterlaluan.mungkin sb diorg ni terlalu maju hingga benda2 mcm ni pun sgt advance

    ReplyDelete
  4. =.="

    dah takde bnde len ke nk bt? hahaha~

    ReplyDelete
  5. haa..., cmner bfungsi nie ?
    amik., bt pojek then blah ek ~~

    astaufirullahalazim ~~~~

    ReplyDelete
  6. di german dorg mengamalkan 'make love, no war'. dorg xsuka dan xsokong keganasan..tp lpas pkul 12 semua stesen tv tyg porno

    ReplyDelete
  7. kat tv tyg porno??? fuhh.. jgn la kat msia cam tu.. nauzubillah!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ayahku Kekasihku - Kisah Benar Anak Bercinta Dengan Ayah Sendiri

Cerita di bawah ni dah lama disiarkan oleh Harian Metro, tapi tak kisahlah, nak share jugak. Cerita yang membuktikan tiada apa yg mustahil jika nafsu Syaitan menguasai diri. Semoga Allah melindungi anak cucu keturunan kita. Marilah kita sentiasa berdoa supaya kita sentiasa diberikan hidayah olehnya dan dijauhi oleh pekara-perkara yang tak baik. Ikuti pengakuan Lina kepada wartawan Metro Ahad, ZAINUDDIN ZAIN dan FUAD HADINA YAACOB mengenai hubungan yang dilalui bersama bapanya, ahli perniagaan berusia 43 tahun. KUALA LUMPUR: Kes ‘haruan makan anak’ bukan lagi sesuatu yang mengejutkan dalam masyarakat hari ini, tetapi kejadian ayah bercinta dengan anak sendiri mungkin sukar diterima. Bagaimanapun itulah yang berlaku ke atas Lina, 21, yang dijadikan kekasih oleh ayahnya sejak empat tahun lalu sehingga dia kini hamil enam bulan.

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.