Skip to main content

[GAMBAR]- Pasukan Bola Sepak Wanita IRAN

Siapa kata wanita Islam tidak boleh bersukan tanpa menutup aurat?  Di Iran, segalanya mungkin bagi muslimah di sana...

 

 Lagi gambar-gambar menarik:







'


sumber gambar: google search image

Comments

  1. alhamdullillah..diorang mjaga kehormatan islam walau dlm keadaan apa pun...boleh menggerunkan pasukan lawan...

    ReplyDelete
  2. xdak salahnyer nak amalkan syariat islam dimana2 kan....:)

    ReplyDelete
  3. Islam tu dah perfect..sempurna dan boleh diamalkan di mana2...

    ReplyDelete
  4. alhamdulilah... moga-moga menjadi contoh yang terbaik buat tim bola sepak malaysia

    ReplyDelete
  5. islam is the way of life..tidak membebankan dan menyusahkan..semuanya boleh dbuat selagi tidak melanggar hukum islam..

    ReplyDelete
  6. kita kt Msia ni patut contohi. rspect Iran. patutla amerika nk serang Iran sbb Iran mengamalkam syariat Islam. hmmm.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ayahku Kekasihku - Kisah Benar Anak Bercinta Dengan Ayah Sendiri

Cerita di bawah ni dah lama disiarkan oleh Harian Metro, tapi tak kisahlah, nak share jugak. Cerita yang membuktikan tiada apa yg mustahil jika nafsu Syaitan menguasai diri. Semoga Allah melindungi anak cucu keturunan kita. Marilah kita sentiasa berdoa supaya kita sentiasa diberikan hidayah olehnya dan dijauhi oleh pekara-perkara yang tak baik. Ikuti pengakuan Lina kepada wartawan Metro Ahad, ZAINUDDIN ZAIN dan FUAD HADINA YAACOB mengenai hubungan yang dilalui bersama bapanya, ahli perniagaan berusia 43 tahun. KUALA LUMPUR: Kes ‘haruan makan anak’ bukan lagi sesuatu yang mengejutkan dalam masyarakat hari ini, tetapi kejadian ayah bercinta dengan anak sendiri mungkin sukar diterima. Bagaimanapun itulah yang berlaku ke atas Lina, 21, yang dijadikan kekasih oleh ayahnya sejak empat tahun lalu sehingga dia kini hamil enam bulan.

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.