Skip to main content

Duit Syiling Kuno Rom yang Berunsur Porno

Rupa-rupanya orang zaman dulu lagi dahsyat dalam bab-bab mcm ni ek? Hiyalah mungkin sebab zaman dulu takda kamera mcm zaman sekarang ni, sebab tu diorg ukir atas duit syiling.




Lagi gambar-gambar menarik:










sumber gambar: google image
.

Comments

  1. rare nie... kalau ada kompen leh jual dengan harga mahal... huuuu... nasib bek saya minat notes jer... tak minat coins.. kalau tak cari jugak nie

    ReplyDelete
  2. haha...kalau sekarang masih guna duit ni..hai apa agaknya yg berlaku???
    haha~

    ReplyDelete
  3. hahah..nice info...adus bahaye btl...

    ReplyDelete
  4. hahah...mesti brg hot punya ni.kalau jual mesti mahal

    ReplyDelete
  5. kalo letak mt muzium, ase2 phak muzium approve ke x pameran duit2 canni?.. erkk..:P

    ReplyDelete
  6. mcm2 duit syiling dlu.isk..isk..

    ReplyDelete
  7. adoi! ada lgi ke syiling cmnie.
    kalo ada..mesti sume org simpan wat koleksi tak sanggup nak guna.
    ha ha ha.

    ReplyDelete
  8. hehe... memang bernafsu la selalu, tngk duit syiling je ghairah

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ayahku Kekasihku - Kisah Benar Anak Bercinta Dengan Ayah Sendiri

Cerita di bawah ni dah lama disiarkan oleh Harian Metro, tapi tak kisahlah, nak share jugak. Cerita yang membuktikan tiada apa yg mustahil jika nafsu Syaitan menguasai diri. Semoga Allah melindungi anak cucu keturunan kita. Marilah kita sentiasa berdoa supaya kita sentiasa diberikan hidayah olehnya dan dijauhi oleh pekara-perkara yang tak baik. Ikuti pengakuan Lina kepada wartawan Metro Ahad, ZAINUDDIN ZAIN dan FUAD HADINA YAACOB mengenai hubungan yang dilalui bersama bapanya, ahli perniagaan berusia 43 tahun. KUALA LUMPUR: Kes ‘haruan makan anak’ bukan lagi sesuatu yang mengejutkan dalam masyarakat hari ini, tetapi kejadian ayah bercinta dengan anak sendiri mungkin sukar diterima. Bagaimanapun itulah yang berlaku ke atas Lina, 21, yang dijadikan kekasih oleh ayahnya sejak empat tahun lalu sehingga dia kini hamil enam bulan.

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.